Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway

Luksusowa biżuteria i słoneczny Rzym. W spocie nakręconym przez Paolo Sorrentino wystąpiły Zendaya i Anne Hathaway
Styl włoskiego reżyseria jest unikalny i już na pierwszy rzut oka rozpoznawalny. Luksusowa marka Bulgari postanowiła przenieść klimat znany z m.in. "Wielkiego piękna" do swojego spotu reklamowego. W produkcji wzięły udział znane aktorki, którym udało się stworzyć w reklamie zgrany duet.
O autorze
1 min czytania 2022-05-25

Twórca takich filmów jak „Wielkie piękno” i „To była ręka Boga” czasem podejmuje się także reżyserowania spotów reklamowych. W 2014 r. po raz pierwszy przyjął współpracę z marką biżuterii Bulgari – tak naprawdę stworzył dla niej dziewięciominutowy krótkometrażowy film „The Dream”, w którym została przedstawiona historia Valerii spacerującej po zabytkowych ulicach Rzymu i spotykającej… zmarłych w luksusowych butikach. 

8 lat później Sorrentino wyreżyserował kolejny spot dla Bulgari – „Unexpected Wonders” to kolejny minifilm, którego akcja rozgrywa się w słonecznej Italii. 

Tym razem Włoch zaprosił przed swoją kamerę dwie rozchwytywane amerykańskie aktorki – Zendayę (znaną z serialu „Euforia”) i Anne Hathaway („Jeden dzień”, „Nędznicy”, „Miłość i inne używki”). Akcja dzieje się w gustownie urządzonej willi w Rzymie. Bohaterki przechadzają się po niej, ubrane w bogato zdobioną biżuterię, aż w pewnym momencie z sufitu jednego z pokojów zaczynają spadać wielobarwne kwiaty, a w ogrodzie pojawia się kolorowy paw. W momencie, gdy Zendaya i Hathaway zaczynają tańczyć, możemy zobaczyć filmowy styl Sorrentino w pełnej krasie. 

Przyjmij zaproszenie Rzymu. Poszukaj radości i cudów w każdej chwili, lśniącego piękna w najbardziej zaskakujących momentach. Ciekawość otwiera nas na nieskończoność błogich możliwości – przeczytamy w opisie filmu. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto przypomnieć, że to nie pierwszy klip reklamowy Paolo Sorrentino. Wcześniej reżyser współpracował z takimi firmami jak Yamamay, Armani i Campari.

Słuchaj podcastu NowyMarketing