Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tetra Pak edukuje w zakresie zrównoważonego podejścia do opakowań na żywność

Wystartowała nowa odsłona kampanii Tetra Pak „Wybierz naturę. Wybierz karton”, ukazująca drogę marki do stworzenia najbardziej zrównoważonego opakowania na żywność na świecie.
O autorze
0 min czytania 2022-06-02

Celem Tetra Pak jest tworzenie opakowań wykonanych wyłącznie z materiałów pochodzenia roślinnego, w pełni odnawialnych, w pełni nadających się do recyklingu i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla. W tegorocznej edycji zaprezentowane zostaną działania, które przybliżają Tetra Pak do osiągnięcia tego celu.

Komunikacja rozpoczęła się 10 maja i potrwa do sierpnia. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w prasie branżowej i w mediach digitalowych – obejmują banery display, social media, YouTube i współpracę podcastową.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Grayling.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj