Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS

Grupa H&M wprowadza inteligentne lustra w sklepach COS

Grupa H&M rozpoczęła w USA pilotażowy program, w ramach którego zaawansowane technologicznie rozwiązania zapewnią klientom sklepów COS większą wygodę zakupów.

Jak podkreśla H&M, całe doświadczenie handlu detalicznego szybko się zmienia, co przekłada się na rosnące oczekiwania konsumentów. Gigant odzieżowy postanowił zatem wprowadzić do swoich sklepów nowe rozwiązania, dzięki którym klienci będą mogli skorzystać z szybszych transakcji, ulepszonych opcji płatności, dostaw i zwrotu. Nowe technologie dostarczą także spersonalizowane zalecenia dotyczące stylizacji.

W jednym ze sklepów COS w Beverly Hills marka uruchomia inteligentne lustra, które rozpoznają produkty wnoszone do przymierzalni. Po zidentyfikowaniu przedmiotu, jego rozmiaru i koloru, lustro przedstawia klientowi wskazówki i spersonalizowane porady dotyczące stylizacji.

Inny rodzaj luster w sklepie umożliwia kupującym skorzystanie z wirtualnej przymierzalni.

Po pomyślnych testach nowych usług w Kalifornii, Grupa H&M zamierza wprowadzić innowacje w większej liczbie sklepów COS w USA.

Przez cały 2022 r. będziemy testować nowe, bezproblemowe i spersonalizowane zakupy – od przymierzalni po kasę. Ta inicjatywa jest naturalnym kolejnym krokiem w długiej historii innowacji H&M Group, w której wykorzystujemy technologię do odkrywania nowych sposobów cieszenia się modą – mówi Alan Boehme, dyrektor ds. technologii, H&M Group.

PS
H&M połączyło siły z IKEA, aby stworzyć Atelier100 – salon z produktami, które wpisują się trend zrównoważonego i lokalnego handlu.

fot. hmgroup.com

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij