Punktem wyjścia w kampanii Bombay Sapphire jest platforma „Stir Creativity”, która ma za zadanie wspierać w odkrywaniu swojej kreatywności i obudzić twórczy potencjał każdego z nas – poprzez inspirujące treści cyfrowe a także zaangażowanych w proces influencerów, jak i najzdolniejszych w Polsce twórców sztuki współczesnej. Marka łączy technologię ze sztuką, co da konsumentom w 2022 wiele niezwykłych doświadczeń.
Koncepcję przygotowywał zespół kreacji agencji przy wsparciu działów Social Media, influencer marketingu oraz PR, które będą realizowały działania wspierające kampanię.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024