Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Labcon z kampanią digitalową dla Bombay Sapphire

Agencja kreatywna Labcon (Group One) wygrała przetarg na koncepcję kreatywną innowacyjnej kampanii dla marki Bombay Sapphire. Premiera kampanii w digitalu już za chwilę.
O autorze
0 min czytania 2022-06-07

Punktem wyjścia w kampanii Bombay Sapphire jest platforma „Stir Creativity”, która ma za zadanie wspierać w odkrywaniu swojej kreatywności i obudzić twórczy potencjał każdego z nas – poprzez inspirujące treści cyfrowe a także zaangażowanych w proces influencerów, jak i najzdolniejszych w Polsce twórców sztuki współczesnej. Marka łączy technologię ze sztuką, co da konsumentom w 2022 wiele niezwykłych doświadczeń.

Koncepcję przygotowywał zespół kreacji agencji przy wsparciu działów Social Media, influencer marketingu oraz PR, które będą realizowały działania wspierające kampanię.