Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#Eyesonukraine Outriders na nośnikach Warexpo

Jak wygląda codzienność mieszkańców Ukrainy? Z jakimi trudami mierzą się każdego dnia? Opowieść o wyzwaniach, sile i determinacji na przekór wojnie, czyli nowy projekt grupy reporterskiej Outriders będzie można zobaczyć na nośnikach digital out of home Warexpo w centrum Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2022-06-07

Wraz z wybuchem agresji Rosji w Ukrainie, dziennikarze i dziennikarki wielu redakcji, nieprzerwanie informują o wydarzeniach wojennych. Jednak grupa reporterska Outriders oprócz komunikatów z frontu pokazuje proste historie trudnej codzienności z jaką mierzą się nasi sąsiedzi.

Dzięki współpracy z warszawską spółką Warexpo, każdego dnia będzie można zobaczyć świeżą korespondencję z Ukrainy. Na sieci ekranów Smart Citylight na Krakowskim Przedmieściu i na ulicy Chmielnej zobaczymy jak nasi sąsiedzi żyją, prowadzą sklepy, jak tworzą, uczą się, opiekują się potrzebującymi. Zobaczymy także jak mieszkańcy Odessy, Krzywego Rogu, Chersonia, Ochtyrki, Dniepru, Czernihowa, Połtawy, Sum i wielu innych miast stoją w długich kolejkach, aby kupić znaczek pocztowy „Rosyjski okręcie wojenny…”.

Od pierwszego dnia inwazji Rosji na Ukrainę tworzymy serwis informacyjny i pomocowy. Dzięki sieci nośników digitalowych docieramy do obiorców szerokiego grona odbiorców w samym centrum Warszawy – mówi Aleksandra Derc, szefowa marketingu w Warexpo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ośmioosobowy team dziennikarzy i dziennikarek Outriders z: Chersonia, Zaporoża, Ochtyrki, Czernihowa, Dnipro, Poltawy, Mikołajewa i Odessy codziennie tworzy serwis fotograficzny, dokumentujący siłę i wolę walki o zwykłą codzienność. Warexpo udostępnia czas na swoich nośnikach od pierwszych dni wojny wspierając ich działalność.

Słuchaj podcastu NowyMarketing