Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ania Gadecka dołącza do Dziadka do orzechów jako associate creative director

Anna Gadecka dołączyła do działu kreacji agencji Dziadek do orzechów. Pełni tam rolę associate creative directora i od razu rozpoczęła pracę przy największych projektach agencji.
O autorze
1 min czytania 2022-06-10

Wcześnie Ania pracowała w takich agencjach jak Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i 180heartbeats + JUNG v MATT. Część swojej kariery rozwijała jednak poza Polską. W Londynie pracowała w Y&R, Crispin Porter & Bogusky, w Brukseli w DDB, a we Francji na stałe w Fred&Farid.

Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nominacji i nagród m.in. dwie shortlisty w Cannes i jedyną dla Polski złotą statuetkę „Golden Bullet” w konkursie Young Guns Awards. Pracowała zarówno dla lokalnych jak i globalnych klientów: Heineken, L’Oreal, Absolut, Ikea, RSBC (Royal Society for Blind Children), McVities, Cacharel.

W międzyczasie stworzyła projekt Agency Tour. Jest także współtwórczynią projektu Bee Saving Paper.

Anna przede wszystkim jest mega pracowitą i wspaniałą osobowością. Współpraca z nią jest unikalnym doświadczeniem dla całego zespołu. Cieszę się, że osoba z tak dużym doświadczeniem wzmocniła kreacje Dziadka do orzechów – mówi Tomasz Gębala, creative director w agencji Dziadek do orzechów.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj