Wcześnie Ania pracowała w takich agencjach jak Euro RSCG 4D, Brain, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi i 180heartbeats + JUNG v MATT. Część swojej kariery rozwijała jednak poza Polską. W Londynie pracowała w Y&R, Crispin Porter & Bogusky, w Brukseli w DDB, a we Francji na stałe w Fred&Farid.
Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nominacji i nagród m.in. dwie shortlisty w Cannes i jedyną dla Polski złotą statuetkę „Golden Bullet” w konkursie Young Guns Awards. Pracowała zarówno dla lokalnych jak i globalnych klientów: Heineken, L’Oreal, Absolut, Ikea, RSBC (Royal Society for Blind Children), McVities, Cacharel.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W międzyczasie stworzyła projekt Agency Tour. Jest także współtwórczynią projektu Bee Saving Paper.
Anna przede wszystkim jest mega pracowitą i wspaniałą osobowością. Współpraca z nią jest unikalnym doświadczeniem dla całego zespołu. Cieszę się, że osoba z tak dużym doświadczeniem wzmocniła kreacje Dziadka do orzechów – mówi Tomasz Gębala, creative director w agencji Dziadek do orzechów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024