Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszył XVIII Rejs Odkrywców. To dziesiąty rok żeglarskiej inicjatywy Jet Line

W sobotę we włoskim porcie w Genui rozpoczął się osiemnasty Rejs Odkrywców. W podróż ruszyła młodzież będąca pod opieką Fundacji Rejs Odkrywców, powołanej przez Michała Ciundziewickiego i Marcina Maszewskiego z Jet Line.
O autorze
1 min czytania 2022-06-13
Fundację Rejs Odkrywców powołaliśmy 10 lat temu, w grudniu 2012 roku i świetnie się składa, że jubileusz świętujemy po raz pierwszy wypływając na Morze Śródziemne. Choć akurat to, gdzie się pływa nie ma aż takiego znaczenia jak to, z kim się pływa. A my mamy w tym roku świetną załogę 25 młodych żeglarzy, spośród których połowa debiutuje na żaglowcu, zaś druga połowa to nasi wychowankowie z już połkniętym bakcylem – mówi Marcin Maszewski, jeden z fundatorów i prezes Fundacji Rejs Odkrywców.

W tym roku w załodze jest kilkoro licealistów z „Materynki”, ukraińskiej szkoły w Warszawie, którzy do Polski przyjechali po 24 lutego, po wybuchu wojny. Sami mawiamy, że znamy się na reklamie, znamy się na żaglach. W naturalny dla nas sposób podzieliśmy się tym, w czym jesteśmy dobrzy. Niezależnie, ile potrwa pobyt młodzieży w Polsce chcemy zrobić jak najwięcej, aby pomóc im w aklimatyzacji, nauce języka, odnalezieniu się w nowym miejscu, środowisku, realiach – mówi z kolei Michał Ciundziewicki, drugi z fundatorów i prezes Jet Line.  

Fundacja Rejs Odkrywców (FRO) ma 10 lat doświadczeń w działaniu opartym o międzynarodową ideę wychowania morskiego. Jest powołana przez Michała Ciundziewickiego i Marcina Maszewskiego, przyjaciół, żeglarzy – pasjonatów i wspólników w Jet Line. W działanie FRO angażuje się spora część pracowników Jet Line. Misją fundacji jest promowanie modelu życia, w którym praca, współpraca, przyjaźń i odpowiedzialność są wartościami. Jednym z celów jest wspieranie wolontariatu i postaw prospołecznych, a głównym narzędziem – organizacja morskich rejsów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Trwający właśnie „Rejs Odkrywców 2022 – w czerwcu na Pogorii” jest już osiemnastą wyprawą Fundacji. We wszystkich dotychczasowych rejsach wzięło udział już 395 młodych osób, część z nich dwu- i trzykrotnie. Młodzież Rejsów Odkrywców zdobywa patenty i żegluje dalej samodzielnie oraz aktywnie włącza się w działania i wolontariat w Fundacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się