Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wszystkie kolory tęczy w nowej kapsule marki Jenny Fairy

Najmodniejsze buty i torebki marki Jenny Fairy mienią się w blasku słońca wszystkimi kolorami tęczy. Kapsuła Rainbow Forever nasyci letnie stylizacje paletą soczystych barw.
O autorze
1 min czytania 2022-06-14

Marka Jenny Fairy – uwielbiana przez polskie i zagraniczne influencerki – stale podąża za modowymi trendami, wyłapując najciekawsze propozycje z wybiegów i modowych ulic. Tego lata serwuje energetyczny miks kolorystyczny, który ożywi każdą letnią stylizację.

Kapsuła Rainbow Forever łączy w sobie wszystkie kolory tęczy, tworząc apetyczną propozycję na lato. Modowy koktajl barw marki Jenny Fairy pokrywa buty i torebki w najmodniejszych fasonach tego sezonu.

Kolekcja kapsułowa Rainbow Forever to połączenie dwóch modeli torebek w różnych kolorach: małych, kuferkowych wersji z krótkim uchem oraz bagietek na ramię, które pomieszczą niezbędny letni ekwipunek. Uzupełnienie kolekcji stanowią wygodne klapki na szerokim obcasie w czterech zestawieniach kolorystycznych. Wszystkie elementy kolekcji skutecznie przykują wzrok i przyniosą dawkę modowego orzeźwienia. Pokoloruj szarą rzeczywistość, miksując je do woli!



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja marki Jenny Fairy dostępna jest w salonach CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji mobilnej.

Zdjęcia: John Jesse Jenkins
DOP: Adrian Mesko
Makijaż: John McKay
Włosy: Pasquale Farrente
Stylizacja jedzenia: Brett Long
Modelka: Noel Berry
Produkcja: Kornelia Strzelecka / CCC

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Artykuł powstał we współpracy z CCC.