Ruszyła akcja „Wilczki” promująca wodę mineralną Rodowita z Roztocza

Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka wody mineralnej Rodowita z Roztocza. Akcja „Wilczki” wspierana jest dedykowaną komunikacją w telewizji, Internecie oraz działaniami w punktach sprzedaży.
O autorze
1 min czytania 2022-06-15

Już po raz drugi marka Rodowita przygotowała dla swoich konsumentów akcję promocyjną „Wilczki”. Do wygrania jest 18 tysięcy maskotek wilczej rodziny, do której w tym roku dołączyły dwie nowe postacie. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy kupić dowolne produkty Rodowita, na stronie www.wilczki-rodowita.pl zarejestrować paragon i po zebraniu 48 punktów (1 butelka to 1 punkt) wybrać nagrodę. Do zebrania jest aż 6 różnych wilczków. W promocji biorą udział wszystkie wody Rodowita (niegazowana, delikatnie gazowana i mocno gazowana) oraz wszystkie pojemności (0,6 l i 1,5 l).

Poprzednia akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem konsumentów i klientów, dlatego nie wieliśmy wątpliwości, że warto ją nie tylko ponowić, ale także dodatkowo zaskoczyć czymś nowym rynek i konsumentów – mówi Agnieszka Tarczyńska, dyrektor sprzedaży. – W tegorocznej kampanii, mamy niespodziankę dla fanów naszych wilczków – rodzinka powiększyła się o dwie nowe postacie – dodaje.

Promocji towarzyszy nowa odsłona spotu telewizyjnego, który jest kontynuacją komunikacji opartej na symbolach marki – wyjątkowego źródła zlokalizowanego w samym sercu dzikiej natury Roztocza, jednego z najczystszych obszarów Polski oraz białej wilczycy. Spot emitowany jest od 15 czerwca br. we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.

Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano działania w mediach społecznościowych, internecie i outdorze wykorzystując nośniki systemowe i transport miejski. Promocja wspierana jest również materiałami POS w sklepach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja Rodowitej rozpoczęła się 15 czerwca i potrwa do 18 września br. lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje dotyczące promocji oraz regulamin dostępne są na stronie www.wilczki-rodowita.pl

Mechanizm konkursu i materiały POS przygotowała agencja PeterWild, która jest również organizatorem akcji. Za nową odsłonę kreacji ATL oraz za strategię komunikacji odpowiada Rozgłos. Media planuje i kupuje Starcom. Działania w mediach społecznościowych prowadzi agencja MDI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się