Modnie, stylowo i… kolorowo
O tym, że z deseru nie należy sobie odmawiać, a na dietę szkoda czasu, doskonale wie Teściowa Gośki. W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata znany dobrze widzom duet Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzak prezentuje różne zestawienia kolorystyczne mebli, które mogą wybrać Klienci sieci. Synowa po raz kolejny prosi o pomoc swoją Teściową tym razem w doborze koloru narożnika – bakłażanowy czy oliwkowy. Ta z kolei nie jest zachwycona jej określeniami będąc pierwszy dzień na diecie. Kolejna humorystyczna historia pokazuje widzom, że z niektórych przyjemności nie powinno się rezygnować – tak samo jak z zakupu pasującego do naszego mieszkania mebla.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zakupowe szaleństwo czas start!
Salony Agata chcą pomóc w czasach inflacji i proponują nowe promocje, które obejmują wszystkie dostępne w sklepach stacjonarnych oraz online produkty. Klienci mają do wyboru kilka wariantów: rabat 10% na wszystkie meble i 20% na wszystkie akcesoria wyposażenia wnętrz m.in.: lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, artykuły kuchenne albo 30 totalnie darmowych rat 0%. Salony Agata pokrywają wszystkie koszty kredytu za klientów. Warto się pospieszyć, ponieważ akcja trwa do 2 lipca br.
Nasza aktualna oferta jest nie tylko różnorodna, dopasowana do wielu gustów i zgodna z trendami, ale co najważniejsze przystępna cenowo. Przygotowaliśmy promocję w ramach której obniżyliśmy ceny dosłownie wszystkich produktów, które można znaleźć w naszej ofercie. Niezmiennie na pierwszym miejscu stawiamy naszych Klientów, dlatego zależy nam, aby nadal mogli kupować wymarzone i wybrane produkty do swoich wnętrz, nie martwiąc się o ceny – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.
Słuchaj podcastu NowyMarketing