Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła wielka promocja na wszystkie produkty w Salonach Agata

W nowym spocie z udziałem znanych ambasadorek marki – Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk – sieć Salonów Agata przedstawia swoim klientom bogate portfolio modnych i funkcjonalnych mebli tapicerowanych, które nie tylko dopasują się do wnętrza, ale także są atrakcyjne cenowo.
O autorze
1 min czytania 2022-06-20

Modnie, stylowo i… kolorowo

O tym, że z deseru nie należy sobie odmawiać, a na dietę szkoda czasu, doskonale wie Teściowa Gośki. W nowym spocie telewizyjnym Salonów Agata znany dobrze widzom duet Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzak prezentuje różne zestawienia kolorystyczne mebli, które mogą wybrać Klienci sieci. Synowa po raz kolejny prosi o pomoc swoją Teściową tym razem w doborze koloru narożnika – bakłażanowy czy oliwkowy. Ta z kolei nie jest zachwycona jej określeniami będąc pierwszy dzień na diecie. Kolejna humorystyczna historia pokazuje widzom, że z niektórych przyjemności nie powinno się rezygnować – tak samo jak z zakupu pasującego do naszego mieszkania mebla.

Zakupowe szaleństwo czas start!

Salony Agata chcą pomóc w czasach inflacji i proponują nowe promocje, które obejmują wszystkie dostępne w sklepach stacjonarnych oraz online produkty. Klienci mają do wyboru kilka wariantów: rabat 10% na wszystkie meble i 20% na wszystkie akcesoria wyposażenia wnętrz m.in.: lampy, dywany, tekstylia, dekoracje, artykuły kuchenne albo 30 totalnie darmowych rat 0%. Salony Agata pokrywają wszystkie koszty kredytu za klientów. Warto się pospieszyć, ponieważ akcja trwa do 2 lipca br. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Nasza aktualna oferta jest nie tylko różnorodna, dopasowana do wielu gustów i zgodna z trendami, ale co najważniejsze przystępna cenowo. Przygotowaliśmy promocję w ramach której obniżyliśmy ceny dosłownie wszystkich produktów, które można znaleźć w naszej ofercie. Niezmiennie na pierwszym miejscu stawiamy naszych Klientów, dlatego zależy nam, aby nadal mogli kupować wymarzone i wybrane produkty do swoich wnętrz, nie martwiąc się o ceny – mówi Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agata S.A.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja PZL, a zakupem czasu reklamowego w telewizji zajął się Spark Foundry. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się