Zabezpiecz się z LOB’em

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zabezpiecz się z LOB’em

Z początkiem sierpnia ruszyła kampania wizerunkowa LOB S.A. - uznanego polskiego producenta zamków. Po raz pierwszy w historii firmy wyprodukowany został spot reklamowy i - jak na pierwszy raz przystało - firma postawiła na mocne uderzenie!

Za koncept kreatywny oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa SPOT15.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Klucz z charakterystycznym logo LOB lub Yeti miał w swojej kieszeni lub na szyi chyba każdy z nas. Firma od kilkudziesięciu lat dba o nasze bezpieczeństwo, a w swojej komunikacji konsekwentnie i dobitnie radzi każdemu: Zabezpiecz się! !

Obecna kampania, prowadzona jest głównie w internecie i outdoorze, ma na celu wzmocnienie wizerunku firmy oraz zwiększenie rozpoznawalności marek LOB i Yeti. Kreacja utrzymana jest w konwencji kampanii billboardowych, przeprowadzonych przez firmę w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Jest odważna i pikantna, bo przecież gdy ma się dobre zamki, to za zamkniętymi drzwiami dziać się mogą różne rzeczy… !

Spot cieszy się ogromną popularnością w internecie. W nieco ponad miesiąc reklamę obejrzało ponad 200 tysięcy osób. Kolejne spoty promujące marki LOB i Yeti ujrzą światło dzienne niebawem.

 

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij