Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty

Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty
Nowy sklep włoskiej luksusowej marki łączy modę z technologią. Klienci nowego sklepu Salvatore Ferragamo znajdą stoisko NFT do tworzenia własnych cyfrowych dzieł sztuki, a także skorzystają z nowoczesnych rozwiązań personalizacji butów przy użyciu hologramów.
O autorze
1 min czytania 2022-06-30

Salvatore Ferragamo otworzył w nowojorskiej dzielnicy SoHo swój pierwszy nowoczesny koncept, który opiera się na akcesoriach i obuwiu, a także na nowoczesnych technologiach. Na klientów czeka specjalne stoisko, przy którym mogą zaprojektować własne trampki. Opracowane we współpracy ze studiem De-Yan hologramy wyświetlają na dwumetrowej ścianie obuwie bezpośrednio podczas procesu projektowania.

Podstawą projektu jest model unisex 6R3ENE Ferragamo, jednak klient ma możliwość skorzystania z 40 różnych kolorów i wzorów, aby stworzyć spersonalizowaną parę butów. Po zakończeniu projektu i zamówieniu gotowej pary, produkt zostanie dostarczony do klienta w ciągu 10 tygodni.

Jak zapewnia marka, buty powstają z wykorzystaniem materiałów przyjaznych dla środowiska. Cholewka składa się z Econylu, czyli włókna pochodzącego z przetworzonych sieci rybackich i innych odpadów nylonowych, a także ze skrawków skóry i zamszu, które pozostały po produkcji innych produktów.

Nowoczesną przestrzeń wzbogaca także specjalna lustrzana kabina, w której klienci mogą wybierać różne tła zaprojektowane przez chińskiego artystę cyfrowego o pseudonimie Shxpir, by stworzyć unikatową kolekcję cyfrowych grafik. Dzieła są następnie przetwarzana na NFT, a technologia została opracowana tak, aby w procesie tworzenia niewymienialnych tokenów mogli uczestniczyć zarówno początkujący, jak i doświadczeni kolekcjonerzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Salvatore Ferragamo (@ferragamo)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
Wierzę, że ta aktywacja przyciągnie klientów, którzy naprawdę interesują się Web3 i NFT. Niestandardowa grafika i filmy, które można udostępniać, pozwalają im wyrażać siebie – to waluta społecznościowa – powiedziała Daniella Vitale, chief executive officer, Salvatore Ferragamo

W sklepie dostępna jest także kapsułowa kolekcja t-shirtów i bluz stworzona we współpracy z artystą cyfrowym Shxpirem. Kolekcja trafiła do sprzedaży w trakcie Miesiąca Dumy, a dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany The Center – najstarszej organizacji LGBTQ+ w Nowym Jorku.

fot. twitter.com/Ferragamo.