K2 Create odpowiada za digitalową kampanię Pepsi

Agencja K2 Create (Grupa K2) opracowała digitalowe spoty reklamowe dla Pepsi na okres wakacyjny.
O autorze
0 min czytania 2022-07-06

Kampania skierowana jest głównie do Generacji Z. W czterech odsłonach bohaterowie dokonują życiowych wyborów, podążając za tym, co najważniejsze – smakiem.  

Wyszliśmy od pomysłu, że wszystkie wybory, tak ważne dla młodych ludzi, da się sprowadzić do kwestii bycia wiernym samemu sobie. Bo o tym właśnie mówi Pepsi – mówi Michalina Przestrzelska, art director w K2 Create.  

Wszystkie 6-sekundowe spoty osadzone są w wakacyjnej atmosferze i nawiązują do letnich spotkań i aktywności. Zostały przygotowane na rynek Europa Centralna Bałkany (CEGB). 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj