Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King rozszerza menu plant-based

Po sukcesie Plant-based Whopper i Plant-based Nuggets, Burger King kontynuuje współpracę z The Vegetarian Butcher i powiększa bezmięsną ofertę o kolejne roślinne propozycje. Burgery można zamawiać już we wszystkich restauracjach Burger King na terenie Polski.
O autorze
1 min czytania 2022-07-07

Rozszerzenie roślinnego menu w restauracjach Burger King jest odpowiedzią na rosnący wege apetyt gości. Nieustannie powiększająca się oferta plant-based, to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy chcieliby ograniczyć mięso, nie rezygnując przy tym ze smaku i wizyt w ulubionej restauracji.

– Burger King odpowiada na trendy konsumenckie oraz oczekiwania gości, którzy po wprowadzeniu Plant-based Whopper i Plant-based Nuggets dopytywali o kolejne bezmięsne pozycje – komentuje Zuzanna Kilar-Tyczyńska, brand manager Burger King Polska. – Zgodnie z obietnicą marki, cały czas szukamy możliwości zapewnienia fanom nowości nie rezygnując z oryginalnego, charakterystycznego smaku naszych dań. Roślinne produkty niezmiennie zapewniają wyjatkowe doznania smakowe, których nie powstydziłyby się ich mięsne odpowiedniki. Zachęcamy każdego do spróbowania! – dodaje.

Nowość Burger King będzie wspierana kampanią w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach działań, zaplanowano m.in. ciekawe aktywacje konsumenckie dla wielbicieli zielonych smaków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj