Rozszerzenie roślinnego menu w restauracjach Burger King jest odpowiedzią na rosnący wege apetyt gości. Nieustannie powiększająca się oferta plant-based, to smaczna alternatywa dla wszystkich, zwłaszcza tych, którzy chcieliby ograniczyć mięso, nie rezygnując przy tym ze smaku i wizyt w ulubionej restauracji.
– Burger King odpowiada na trendy konsumenckie oraz oczekiwania gości, którzy po wprowadzeniu Plant-based Whopper i Plant-based Nuggets dopytywali o kolejne bezmięsne pozycje – komentuje Zuzanna Kilar-Tyczyńska, brand manager Burger King Polska. – Zgodnie z obietnicą marki, cały czas szukamy możliwości zapewnienia fanom nowości nie rezygnując z oryginalnego, charakterystycznego smaku naszych dań. Roślinne produkty niezmiennie zapewniają wyjatkowe doznania smakowe, których nie powstydziłyby się ich mięsne odpowiedniki. Zachęcamy każdego do spróbowania! – dodaje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nowość Burger King będzie wspierana kampanią w social mediach, którą przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt. W ramach działań, zaplanowano m.in. ciekawe aktywacje konsumenckie dla wielbicieli zielonych smaków.