„Takiej oferty nie przeskoczysz” – Adam Małysz w reklamie Play

„Takiej oferty nie przeskoczysz” – Adam Małysz w reklamie Play
Play rusza z promocją na smartfony, której towarzyszy reklama z udziałem Adama Małysza. W nowym spocie znany sportowiec reklamuje „mistrzowską ofertę” skierowaną do osób przenoszących numer do Play.
O autorze
1 min czytania 2022-07-11

Po kilku latach w reklamie sieci komórkowej Play ponownie zawitał Adam Małysz. Były skoczek narciarski i rajdowiec parokrotnie wystąpił w spocie marki, polecając m.in. ofertę na kartę. Innym razem wraz ze swoją żoną i córką promował abonament Play i standard 5G.

Tym razem Małysz poleca osobom przenoszącym numery do sieci Play najnowszą promocję na smartfony. „Mistrzowska oferta” gwarantuje do trzech miesięcy darmowego abonamentu oraz 50-procentową zniżkę na telefony marki Samsung.

W reklamie – obok Adama Małysza – pojawia się również Damian Kret w roli sprzedawcy i doradcy klienta Play. Aktor pod koniec 2021 roku dołączył do kampanii operatora komórkowego, zastępując Barbarę Kurdej-Szatan.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aktorka przez 8 lat występowała w reklamach marki, jednak wraz z wprowadzeniem nowej strategii komunikacyjnej, Play postawił na nowe twarze w kampaniach. Zmiana zbiegła się w czasie z głośnym kryzysem wizerunkowym Barbary Kurdej-Szatan, która opublikowała w mediach społecznościowych kontrowersyjny wpis na temat polskiej Straży Granicznej.

PS
W minionych latach na współpracę z byłym skoczkiem narciarskim postawił także ZF Aftermarket w kampanii  #ZawódMechanik czy też Bank Pocztowy, który wraz ze sportowcem podpowiadał, jak mądrze i bezpiecznie pożyczać pieniądze.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się