Grupa Lafarge klientem E_misja Interactive 360

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grupa Lafarge klientem E_misja Interactive 360

E_misja Interactive 360 przeprowadzi działania marketingowe dla światowego lidera w produkcji materiałów budowlanych – Grupy Lafarge.

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) została wyłoniona w drodze przetargu. Zadanie agencji to stymulacja sprzedaży poprzez zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do klientów indywidualnych marki, zakładającego silne wykorzystanie efektu ROPO (Reseach Online, Purchase Offline).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad 2 miliardy złotych. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij