Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ubrania Kubota po raz pierwszy w sklepach sieci Biedronka

O autorze
2 min czytania 2022-07-18

Kultowa marka Kubota ponownie zawitała do sklepów sieci Biedronka w poniedziałek 18 lipca. W ofercie sieci pojawiły się kolorowe klapki basenowe oraz po raz pierwszy – ubrania z logo Kuboty. Klienci będą mogli kupić bluzy, t-shirty, shorty, ale także modne akcesoria. To jednocześnie pierwsza unisexowa, czyli dla obu płci, kolekcja dostępna w sieci.

Biedronka od lat współpracuje ze znanymi, polskimi markami, rozszerzając swoją ofertę o odpowiadające trendom produkty. Po raz kolejny sieć Biedronka nawiązała współpracę z marką Kubota, tym razem stawiając na nową, letnią ofertę.

Najnowsza kolekcja Kubota dla Biedronki zawiera nie tylko klapki, ale także ubrania i akcesoria z logo Kubota. W kolekcji dominują wakacyjne kolory, m.in. lawendowy, pomarańczowy czy beżowy. Na półkach sklepów Biedronka klienci znajdą bluzy unisex ze ściąganym kapturem (99 zł za sztukę), T-shirty unisex (49,99 zł za sztukę) oraz  shorty damskie lub męskie (49,99 zł za sztukę). Pełnego looku dopełnią popularne kapelusze typu bucket w cenie 39,99 zł za sztukę oraz saszetka w cenie 39,99 zł za sztukę, dostępne tylko w wybranych sklepach sieci Biedronka. Oferta Kuboty nie byłaby jednak pełna bez kultowych, ponadczasowych klapków, które klienci będą mogli kupić już za 34,99 zł za parę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Nowa, szeroka oferta produktów Kubota to kolejny duży krok we współpracy sieci Biedronka z uwielbianą przez klientów marką. Jako największa sieć handlowa w Polsce cieszymy się, że dzięki rozwinięciu współpracy z Kubotą, klienci będą mogli jeszcze lepiej wyrazić swój styl – mówi Michał Kantorski, kupiec odpowiedzialny za współpracę z marką Kubota w sieci Biedronka.
Ta promocja jest absolutnie wyjątkowa z dwóch powodów. Jest to pierwsza akcja z siecią Biedronka dotycząca odzieży, a ponadto jest to kolekcja unisexowa. Bardzo się cieszymy, że Biedronka tak entuzjastycznie podeszła do tematu unisexu, najbardziej demokratycznego, nowoczesnego i inkluzywnego trendu w modzie. Biorąc pod uwagę skalę promocji, mam nadzieję, że ta akcja jeszcze bardziej rozpropaguje ideę unisexu w naszym kraju, a Kubocie pozwoli na ugruntowanie pozycji jako brandu nie tylko obuwniczego, ale także odzieżowego – dodaje Alina Sztoch, prezeska i wspólniczka Kuboty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Produkty kultowej, polskiej marki będą dostępne we wszystkich sklepach sieci Biedronka (z wyłączeniem saszetek oraz kapeluszy, dostępnych tylko w wybranych sklepach) już od poniedziałku, 18 lipca aż do 30 lipca lub do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Specjalna promocja dla Fanów sieci Biedronka

Dla wszystkich tych, którzy chcieliby uzupełnić swoją garderobę w ubrania dla prawdziwych fanów Biedronki, sieć przygotowała także nie lada gratkę – promocję 2+1 gratis. Oferta jest skierowana do posiadaczy karty Moja Biedronka – wystarczy zakupić min. 2 produkty z kolekcji Fan Collection, a trzeci najtańszy będzie gratis. Rabat zostaje naliczony przy kasie, a promocja trwa od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca.