Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Growth Summer Days: webinar dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych już 28 lipca

O autorze
2 min czytania 2022-07-21

W czwartek 28 lipca odbędzie się drugie spotkanie z cyklu Growth Summer Days, dedykowane osobom, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Kolejne spotkanie poprowadzi Paweł Dunia – UX director w Efigence. Paweł opowie podczas webinaru o koncepcie UX i o tym, dlaczego tak ważne jest, aby na nim pracować.

– Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX director w Efigence.

Zapisz się na Growth Summer Days na stronie wydarzenia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Czego się dowiesz z webinaru 28 lipca:

Koncept UX – rakieta, która wyniesie Twoje działania na orbitę

  • Co to jest koncept UX i dlaczego stał się on ulubionym narzędziem rozwojowym dla wielu brandów.
  • Jak koncepty UX-owe mogą pomóc Ci odkrywać, wprowadzać i testować innowacje.
  • Jak używać konceptów UX jako narzędzia w drodze do lepszej konwersji.
  • W jaki sposób koncept UX pomoże Ci w staraniach o budżet na nowy projekt, w przekonaniu stakeholderów do Twoich pomysłów i w innych codziennych zmaganiach wewnątrz Twojej organizacji.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji: dimaq.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Plan nadchodzących webinarów:

  1. 28 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Koncept UX – rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę.
    Paweł Dunia, UX director w Efigence
  2. 11 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?
    Anna Moczulska, senior digital analyst w Artegence
  3. 25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem?
    Paweł Dunia, UX director w Efigence