Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tissot łączy nowoczesność i styl retro w nowej kampanii zegarków PRX 35 mm

O autorze
2 min czytania 2022-07-22

Atrakcyjny design i niepowtarzalny klimat późnych lat 70., które charakteryzują kolekcję Tissot PRX sprawiły, że po premierze nowych modeli w zeszłym roku, stały się natychmiast klasykiem. Wolnomyślicielski duch oryginału z 1978 r. wpisał się w naturalny sposób w nasze czasy. Obecnie Tissot dodaje tej historii jeszcze więcej mocy, wprowadzając wyrazistą kampanię, nawiązującą do filmów z tamtych lat, która osadzi PRX jeszcze silniej w głównym nurcie kultury. 

Droga, nie cel 

Kampania opowiada historię pięciu aspirujących postaci, przyjaciół o odrębnych stylach i osobowościach, których łączy ich postawa, sposób życia i wybór nowego PRX 35 mm. Mamy tu klasyczną popkulturową scenerię. Samochód, stacja benzynowa i nieznany cel podróży. Powietrze przesycone jest zapachem wolności. I wszystko wydaje się możliwe. Komu potrzebny jest plan? Życie to spontan. Jest po to, by z niego korzystać. Musisz jedynie wygrywać wyścig z czasem i żyć chwilą. W tle typowe akordy ścieżki dźwiękowej w stylu Americana, zbliżenie na błyszczyk, ręce pełne przekąsek, jazda do wschodu słońca i tykanie pięciu zegarków PRX z pięcioma różnymi kolorami tarczy. Totalna beztroska. A nazwa stacji benzynowej? Litery PRX na euforycznie różowym neonie. 

Hit z przeszłości 

Wprowadzony na rynek w 1978 roku PRX symbolizował styl i wolność. Był odważny, niepokorny, a nawet buntowniczy. Ponad 40 lat później jest to nadal aktualne. Kampania uchwyciła ten graniczny moment młodzieńczego przebudzenia i poczucia wyzwolenia. Bohaterowie są pewni siebie i głodni odkrywania świata, który się przed nimi otwiera. Znajdzie się tu miejsce dla każdego. Filmowe odniesienia są znajome na tyle, abyśmy wszyscy mogli odnaleźć siebie w tej narracji. To eskapizm w swojej najczystszej i najbardziej odurzającej postaci. Dokąd zatem, zdaje się pytać ta kampania, zabierze Cię wyprawa z PRX? 

Wszystko zostało wyrażone – PRX 35 mm 

W sercu kampanii jest nowy Tissot PRX 35 mm. Model PRX odświeżony w zeszłym roku miał 40-milimetrową kopertę i mechanizm kwarcowy lub automatyczny. W tym roku Tissot dodał kopertę unisex 35 mm i modele ze szczotkowanej stali satynowej z tarczami w kolorze niebieskim, zielonym, jasnoniebieskim lub srebrnym ze szlifem słonecznym, a także model z kopertą i tarczą pokrytą powłoką PVD w kolorze żółtego złota. Pozostałe cechy odwołują się do oryginalnego PRX z 1978 roku i jego zeszłorocznej odsłony. Nadal mamy tu cienki, idealnie wypolerowany bezel, geometryczne, pionowo szczotkowane boki koperty i zwężającą się metalową bransoletę. Wewnątrz znajduje się szwajcarski mechanizm kwarcowy. PRX i jego kampania: klasyki współczesnego vintage.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj