Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe osoby w teamie lifestyle Big Picture

Big Picture wzmacnia zespół lifestyle. Dołączyły do niego Justyna Majka oraz Katarzyna Rodzoch – obie objęły stanowiska PR consultant – a także Agnieszka Kopańska jako junior PR consultant.
O autorze
2 min czytania 2022-07-27

fot. od lewej: Justyna Majka, Katarzyna Rodzoch, Agnieszka Kopańska

Justyna Majka, PR consultant, to absolwentka Filologii Angielskiej na Uniwersytecie SWPS oraz podyplomowych studiów Zarządzania w Sektorach Mody na Akademii Koźmińskiego. A biznesowo –absolutny autorytet w dziedzinie branży beauty. Posiada ogromną wiedzę na temat kosmetyków oraz szeroko pojętej pielęgnacji. Z zaangażowaniem i pasją śledzi trendy urodowe z całego świata, jest wyrocznią zarówno w zakresie klasyki, jak i najgorętszych marek beauty prowadzonych przez celebrytów, niezależne butiki eko czy największych graczy.

Przez ostatnie lata opiekowała się markami takimi jak: Many Mornings, FOREO Sweden, Weleda, Catrice, Essence oraz Deborah Milano, a także jedną z warszawskich klinik medycyny estetycznej i stomatologii. Ma też doświadczenie z drugiej strony świata mediów – pracowała jako redaktorka działu moda w portalu Fashion Post.

Katarzyna Rodzoch, PR consultant, ukończyła PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim, a także studia podyplomowe Zarządzanie marką na SGH. Swoją wiedzę teoretyczną od ponad 10 lat łączy z praktyczną pracą w branży.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kasia ma bogate doświadczenie w komunikacji lifestyle. Przez kilka lat prowadziła działania z zakresu media relations oraz tworzyła strategie komunikacji dla marek fashion – zarówno polskich, jak i zagranicznych brandów, m.in. Liu Jo, Ecco, Intimissimi/Calzedonia, Solar czy Gino Rossi. Ponadto dbała o wzrost świadomości i widoczności również dla branży beauty, realizując projekty dla The Body Shop, Oriflame, Embryolisse czy Oio Lab. W swojej karierze współpracowała także z sektorem FMCG, uczestnicząc i prowadząc projekty dla Żywiec Zdrój i Bracia Sadownicy. 

Agnieszka Kopańska, junior PR consultant – w Big Picture opiekuje się markami takimi jak Phlov by Anna Lewandowska, MomMe Cosmetics oraz Salony Agata. Pozytywne nastawienie do otaczającego świata pozwala jej w łatwy sposób nawiązywać kontakty i budować długofalowe relacje. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów wizerunkowych zmieniło ją w ekspertkę do zadań specjalnych. W portfolio marek, dla których pracowała, znajdują się m.in.: Grupa Lotos, Kino Polska, UPC czy Vectra. Silne fundamenty wiedzy z zakresu komunikacji zbudowała pracując w dziale marketingu topowego trójmiejskiego dewelopera. Posiada także szerokie doświadczenie w realizacji eventów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Team lifestyle w zespole Big Picture zajmuje się tworzeniem strategii oraz jej wdrożeniem dla topowych brandów globalnych oraz polskich. Tylko w tym roku agencja rozszerzyła swoje portfolio klientów m.in. o takie marki jak: Phlov by Anna Lewandowska, kosmetyki dla dzieci MOMMIE czy Alkmie. Zespół lifestyle realizuje też długofalowe kontrakty z gronem klientów, do których należą: Rituals, Salony Agata, L’Oréal Professionnel, Panasonic oraz inni. Zespół, w ramach podziału kompetencji i specjalizacji, zarządzany jest przez Monikę Roth oraz Karolinę Pękalską.

Nowe osoby wnoszą do agencji sprawdzone kompetencje z obszaru media relacji, influencer marketingu oraz koordynacji wielopłaszczyznowych projektów komunikacyjnych.