Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Anita Zaremska-Trzaska wzmocni dział strategiczny w Soul & Mind

Niedawno do poznańskiej agencji Soul & Mind Group dołączyła Anita Zaremska-Trzaska. Wesprze ona zespół w procesach budowania strategii marek, strategii zintegrowanych działań komunikacyjnych 360°, strategii wprowadzania produktu na rynek oraz w analizie briefów i zapytań klientów.
O autorze
1 min czytania 2022-08-01

Anita odpowiedzialna będzie również za realizacje projektów z obszaru service design, czyli przemyślanego budowania usług i procesów biznesowych w oparciu o kompleksowe zrozumienie problemów i potrzeb konsumentów. Jak sama zauważa, w pracy nad markami działa w sposób ustrukturyzowany i poukładany, odważnie i kreatywnie wychodzi poza schematy. – Uważnie słucham innych, analizuję wszystkie elementy składowe dążąc do jednoznacznego zdiagnozowania problemu, który chce rozwiązać. W pracy strategicznej bazuję na wypracowanym warsztacie, wieloletnim branżowym doświadczeniu oraz kompleksowej wiedzy o specyfice działań marketingowych i jego narzędziach. Niezmiennie, od wielu lat, fascynują mnie mechanizmy, które rządzą postępowaniem konsumentów. Wyzwaniem, którego realizacji zawsze z entuzjazmem się podejmuje jest poszukiwanie i rekomendowanie klientom efektywnych, efektownych i nieoczywistych kanałów komunikacji z grupą docelową – dodaje specjalistka.

Anita Zaremska-Trzaska działa w branży marketingowej od ponad 20 lat. Jej zawodowe portfolio obejmuje dziesiątki zrealizowanych projektów z zakresu budowy strategii marki, rebrandingu, realizacji kampanii wizerunkowych i aktywizujących sprzedaż, z wykorzystaniem zarówno narzędzi ATL, BTL, jak i digital marketingu. Jej bogate doświadczenie obejmuje także marketing usług (bankowych, edukacyjnych i rozrywkowych). Anita pracowała m.in. dla takich marek, jak Helios, Spółdzielcza Grupa Bankowa, TEB Edukacja czy dla wydawnictwa Forum Media Polska. Jest absolwentką kierunku Zarządzanie i Marketing Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studium Doktoranckiego w katedrze Strategii Marketingowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jest także wykładowczynią akademicką na studiach podyplomowych WSB oraz trenerką prowadzącą szkolenia z obszaru organizacji działań marketingowych w firmie.