„Człowiek mem” w nowej reklamie Vodafone

„Człowiek mem” w nowej reklamie Vodafone
Vodafone Italy zaprosiło do swojej nowej kampanii Andrása Arató – mężczyznę, który zasłynął z serii viralowych memów „Hide the pain Harold”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-02

András Arató to węgierski inżynier, który po przejściu na emeryturę wziął udział w sesji fotograficznej i zapozował do serii stockowych zdjęć. Charakterystyczny uśmiech mężczyzny sprawił, że obrazy szybko stały się podstawą viralowych memów, a sam model został gwiazdą internetu.

Arató, dziś znany jako „Dziwny pan ze Stocka”, „Hide the pain Harold”, czy też „Człowiek mem”, został nawet bohaterem miniserialu o tytule „Behind The Pain”, który nawiązuje do internetowego przydomka mężczyzny.

Słynny uśmiech pojawia się także w najnowszej kampanii Vodafone. Firma zaprezentowała spoty, w których widzimy Andrása w kilku kłopotliwych sytuacjach – bohater zmaga się z nieznośnym upałem w biurze, przyjmuje mandat oraz staje się ofiarą kradzieży. Mimo to z twarzy mężczyzny nie schodzi uśmiech. Powód? Wycieczka do Dubaju i nowy samochód wygrane dzięki promocji Vodafone Happy.

Spoty promują program „Vodafone Happy”, który nagradza lojalność klientów. Operator telefonii komórkowej rozdaje punkty za lata „spędzone” z Vodafone oraz za dokonane zakupy. Następnie punkty można wykorzystać w konkursie marki prowadzonym za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Akcja jest promowana hasłem „Z Vodafone Happy nigdy nie stracisz nawet uśmiechu”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Vodafone It (@vodafoneit)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się