Nowy Partner w Procontent Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowy Partner w Procontent Communication

Nowym Partnerem w agencji Procontent Communication został jej dotychczasowy Dyrektor Zarządzający – Grzegorz Ćwiek. Z agencją Procontent Communication, która należy do międzynarodowej sieci firm public relations, związany jest od kwietnia 2013 r.

Od początku koordynuje prace zespołu Corporate PR oraz odpowiada za doradztwo strategiczne dla jej Klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Powodem zaproszenia Dyrektora Zarządzającego Grzegorza Ćwieka do grona udziałowców w Procontent Communciation jest dynamiczny rozwój  naszej agencji  w obszarze PR korporacyjnego oraz komunikacji kryzysowej. Prowadzony przez Grzegorza zespół konsultantów realizuje tego rodzaju projekty w oparciu o międzynarodowe standardy w doradztwie komunikacyjnym, co ma istotny wpływ na poszerzanie portfolio klientów korzystających z usług naszej agencji – podkreśla Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication Global Reach PR.

Kampanie komunikacyjne stworzone przez zespoły Procontent dla największych międzynarodowych marek są nagradzane w konkursach branżowych. Agencja w sierpniu została nagrodzona statuetką  Stevie Awards za kampanię społeczną „Ciśnienie na życie”, której sponsorem jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Natomiast za działania organizacyjne i komunikacyjne odpowiada agencja Procontent Communication.

Kampanie Procontent Communication zostały sklasyfikowane w pierwszej dziesiątce najlepszych według TOP 25 Communication Campaign. Agencja otrzymała nagrodę Magellan Awards: 2 nagrody Golden Awards w kategorii Community Relations, Golden Award w kategorii Corporate/ Organizational. Jak również  Stevie Awards Golden Award w kategorii Reputation/Brand Managment - Top 10 najlepszych kampanii PR na świecieb oraz Spotlight Award.

Grzegorz Ćwiek jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył specjalizację Marketing Polityczny. Doświadczenie z zakresu Public Relations zdobywał, pracując jako rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz szef biura prasowego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Był związany m.in. z On Board, Glaubicz Garwolińska Consultants oraz Hill&Knowlton, w których do jego obowiązków należało przygotowywanie i koordynacja strategii komunikacyjnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, działania Public Affairs i lobbing. Grzegorz ma rozbudowane doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu projektów Corporate PR oraz Crisis Communication. W swojej karierze pracował dla takich Klientów jak:  WFDiF, INCO – VERITAS S.A., Allen&Overy, Polish Energy Partners, Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej, Aeronautics Ltd. i Przewozy Regionalne, HAWE S.A., Bank DnB NORD, Bank BPH S.A., Ergo Hestia, Diageo Polska, Lidl Polska, Intermarche, Metsa Group, Europejskie Forum Nowych Idei, Boeing Company, GlaxoSmithKline oraz innymi firmami z branży farmaceutycznej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij