Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy Partner w Procontent Communication

Nowym Partnerem w agencji Procontent Communication został jej dotychczasowy Dyrektor Zarządzający – Grzegorz Ćwiek. Z agencją Procontent Communication, która należy do międzynarodowej sieci firm public relations, związany jest od kwietnia 2013 r.
O autorze
1 min czytania 2014-09-09

Od początku koordynuje prace zespołu Corporate PR oraz odpowiada za doradztwo strategiczne dla jej Klientów.

Powodem zaproszenia Dyrektora Zarządzającego Grzegorza Ćwieka do grona udziałowców w Procontent Communciation jest dynamiczny rozwój  naszej agencji  w obszarze PR korporacyjnego oraz komunikacji kryzysowej. Prowadzony przez Grzegorza zespół konsultantów realizuje tego rodzaju projekty w oparciu o międzynarodowe standardy w doradztwie komunikacyjnym, co ma istotny wpływ na poszerzanie portfolio klientów korzystających z usług naszej agencji – podkreśla Iwona Kubicz, Prezes Procontent Communication Global Reach PR.

Kampanie komunikacyjne stworzone przez zespoły Procontent dla największych międzynarodowych marek są nagradzane w konkursach branżowych. Agencja w sierpniu została nagrodzona statuetką  Stevie Awards za kampanię społeczną „Ciśnienie na życie”, której sponsorem jest Polfa Warszawa Grupa Polpharma. Natomiast za działania organizacyjne i komunikacyjne odpowiada agencja Procontent Communication.

Kampanie Procontent Communication zostały sklasyfikowane w pierwszej dziesiątce najlepszych według TOP 25 Communication Campaign. Agencja otrzymała nagrodę Magellan Awards: 2 nagrody Golden Awards w kategorii Community Relations, Golden Award w kategorii Corporate/ Organizational. Jak również  Stevie Awards Golden Award w kategorii Reputation/Brand Managment – Top 10 najlepszych kampanii PR na świecieb oraz Spotlight Award.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grzegorz Ćwiek jest absolwentem Instytutu Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył specjalizację Marketing Polityczny. Doświadczenie z zakresu Public Relations zdobywał, pracując jako rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie oraz szef biura prasowego w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim. Był związany m.in. z On Board, Glaubicz Garwolińska Consultants oraz Hill&Knowlton, w których do jego obowiązków należało przygotowywanie i koordynacja strategii komunikacyjnych, zarządzanie sytuacją kryzysową, działania Public Affairs i lobbing. Grzegorz ma rozbudowane doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu projektów Corporate PR oraz Crisis Communication. W swojej karierze pracował dla takich Klientów jak:  WFDiF, INCO – VERITAS S.A., Allen&Overy, Polish Energy Partners, Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej, Aeronautics Ltd. i Przewozy Regionalne, HAWE S.A., Bank DnB NORD, Bank BPH S.A., Ergo Hestia, Diageo Polska, Lidl Polska, Intermarche, Metsa Group, Europejskie Forum Nowych Idei, Boeing Company, GlaxoSmithKline oraz innymi firmami z branży farmaceutycznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing