Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards 2022 przedłużony

Wszyscy zainteresowani udziałem w IAB MIXX Awards 2022 mają dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń. Termin został przedłużony do 25 sierpnia do godz. 23.59.
O autorze
1 min czytania 2022-08-16

IAB MIXX Awards pod hasłem „Perfectly digital” to konkurs w którym doceniane są najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego. Takie, które buduje wartość dla marki, firmy lub organizacji oraz wyznacza kierunki dla innych do kolejnych zmian.

IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradza kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Jury konkursu IAB MIXX Awards ocenia zgłoszone kampanie według czterech kluczowych kryteriów:

  • strategia,
  • kreacja reklamowa,
  • wykonanie i wykorzystanie mediów,
  • rezultaty i ROI.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie: Consumer Experience oraz Digital Public Relations.

Lista wszystkich kategorii w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience (nowa kategoria)
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations (nowa kategoria)
  • Games & eSport
  • Innovation & Smart Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Opłaty za udział w konkursie wynoszą: Członkowie IAB Polska: 2190 zł netto (plus 23% VAT). Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2490 zł netto (plus 23% VAT). (Opłata za każdą zgłoszoną kampanię w jednej dowolnie wybranej kategorii).

Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC. Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group. Patroni medialni: Wirtualna Polska, Nowy Marketing, Marketer+, Marketing przy kawie, Fundacja Widzialni, gazeta.pl

Więcej informacji: www.mixx-awards.pl.