Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Performance Media wygrywa przetarg na digitalową obsługę marki RYOBI w Polsce

W efekcie wygranego postępowania Performance Media odpowiada od lipca br. za szereg działań w kanale digital.
O autorze
1 min czytania 2022-08-17

Performance Media odpowiada m.in. za kampanie awarenessowe, sezonowe (kilkadziesiąt akcji taktycznych w roku), launchowe, trafficowe i performance. Agencja bierze również udział w planowaniu strategicznym marki, obsługuje SEO/Content Marketing, jak również wspiera markę w obrębie dedykowanych strategii komunikacji i egzekucji kreatywnych.

– Cieszymy się, że proponowane przez rozwiązania przełożyły się na współpracę, która już po pierwszych tygodniach zapowiada się co najmniej obiecująco w kontekście wspólnego efektu biznesowo-marketingowego przy rozwoju marki o tak dużym potencjale. Gratuluję kilkunastuosobowej drużynie PM, która była zaangażowana zarówno na poziomie postępowania przetargowego, jak i wdrażania projektu, a równocześnie chciałbym w imieniu całego teamu podziękować klientowi za wspólny język, zaufanie i docenienie naszych koncepcji. Wierzymy, że proponowana przez nas wielostopniowa symbioza działań komunikacyjnych, jak i mediowych przełoży się na realizację wszelkich celów założonych przez klienta – mówi Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.