Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Niektórzy mężczyźni też mogą być w ciąży”. Francuska organizacja oswaja z tematem transpłciowości i różnych modeli rodziny

„Niektórzy mężczyźni też mogą być w ciąży”. Francuska organizacja oswaja z tematem transpłciowości i różnych modeli rodziny
Kontrowersyjna kampania, której głównym elementem jest plakat z ciężarnym, czarnoskórym mężczyzną, jest ostro krytykowana przez prawicowych polityków we Francji.
O autorze
1 min czytania 2022-08-22

Temat nieheronormatywnych rodzin wciąż budzi duże kontrowersje nie tylko w Polsce, ale również w zachodnich krajach Europy. Potwierdzeniem tego są reakcje na kampanię społeczną, której celem promocja integracji i przedstawienie różnych wizji rodziny.

Jednym z elementów kampanii jest grafika stworzona przez rysownika Lauriera The Foxa – autor przedstawił na niej dwóch mężczyzn, z czego jeden z nich jest ukazany w zaawansowanej ciąży. Bohaterowie siedzą na kanapie i jeden czule obejmuje dłonią ciążowy brzuch drugiego. Na plakacie pojawia się dodatkowo hasło „Niektórzy mężczyźni też mogą być w ciąży”, które wzbudziło duże emocje – szczególnie w środowisku francuskiej prawicy. 

Za kampanią stoi organizacja Planning Familial, która działa od ponad 60 lat i posiada w kraju ok. 70 regionalnych oddziałów. Przez ten cały czas zajmuje się prawami kobiet i mniejszości seksualnych oraz walczy o prawo do aborcji. Przedstawicie organizacji tłumaczą, że prowadzą kampanię społeczną w celu promowania integracji i różnych wizji rodziny. Jak zaznaczają, w swoich działaniach poruszają również temat rozumienia własnego ciała, seksualności i tożsamości płciowej.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Plakat autorstwa Planning Familial z okazji międzynarodowego dnia walki z homofobią

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Politycy francuskiej prawicy nie zgadzają się, aby grafika była wykorzystywana podczas konferencji, na zajęciach w szkole czy podczas konsultacji medycznych (a taki był zamysł całej akcji). Co więcej, domagają się rozwiązania Planning Familial, oskarżając organizację o rozpowszechnianie antynaukowych informacji na temat płci.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Planning Familial to wojujące stowarzyszenie na rzecz teorii płci. Dotowane z naszych podatków i zatwierdzone przez urzędników – napisała na Twitterze wiceprzewodnicząca skrajnie prawicowej partii Zjednoczenie Narodowe (RN) Helene Laporte.

Planning Familial zapowiedziała już kroki prawne przeciwko politykom prawicy, którzy ich zdaniem wymierzyli w organizację „hejterski i homofobiczny atak”.