Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wojciech Mann w kampanii OLX podpowiada, jak zmienić pracę

Serwis ogłoszeniowy wraz z Wojciechem Mannem wychodzi do uczestników rynku pracy z jasnym komunikatem. Znalezienie zatrudnienia wcale nie musi być trudne. Wystarczy podjąć właściwą decyzję.
O autorze
1 min czytania 2022-09-13

Ciche odejścia, great resignation, wypalenie zawodowe, rekordowy poziom stresu i brak czasu dla najbliższych oraz na zainteresowania – w ostatnich miesiącach badacze rynku pracy w Polsce i na świecie częściej biją na alarm, niż zarażają optymizmem. Ale uwaga, bo z pomocą przybywają OLX i niezastąpiony Wojciech Mann.

„Ja o pracy wiem jedno: jak ci nie pasuje, to ją zmień” – podpowiada jeden z najbardziej rozpoznawalnych głosów radiowych i szanowanych polskich dziennikarzy zarazem. Wojciech Mann od września w reklamach OLX jest… sobą. I z charakterystyczną dla siebie swadą i lekkością rozwiązuje problemy spotykanych przedstawicieli najróżniejszych zawodów.

Nie warto poddawać się frustracji, zmęczeniu czy irytacji. Wychodzimy z założenia, że jedno spośród ponad 130 tysięcy ogłoszeń o pracę dostępnych w OLX każdego dnia może być właśnie tym, które zapewni uśmiech na twarzy pracownika i ogromne pokłady motywacji. Wierzymy też, że historie, które opowiadamy właśnie z Wojciechem Mannem, rozpędzą karierę niejednego pracownika, a rekruterom zapewnią najlepszych kandydatów – mówi Łukasz Borowicz, brand & PR manager, OLX Praca.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiadała agencja DDB Warszawa, za produkcją stała firma Lucky Luciano Pictures.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Pan Wojciech Mann jest doskonałym głównym bohaterem naszej kampanii. Jego spokój i poczucie humoru sprawiają, że dobra rada, którą daje, jest szczera i wiarygodna. Co więcej, każdy ma czasem taki moment, że powinien ją usłyszeć i się do niej zastosować – wyjaśnia autor konceptu Tomasz Owca Zieliński, deputy creative director DDB Warszawa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spoty z udziałem Wojciecha Manna były emitowane w telewizji, na platformach VOD, w radiu i Internecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się