Apple zwiększy liczbę reklam w App Store

Apple zwiększy liczbę reklam w App Store
Apple zapowiada, że w okresie świątecznym otworzy nowe miejsca docelowe dla reklam w App Store. Gigant technologiczny zachęca deweloperów do korzystania z dodatkowej opcji promowania swoich aplikacji.
O autorze
1 min czytania 2022-09-14

fot. depositphotos.com

Użytkownicy iPhone’ów czy iPadów jeszcze w tym roku zauważą zwiększoną liczbę treści sponsorowanych w internetowym sklepie z aplikacjami App Store. Pierwsze zapowiedzi o poszerzeniu sprzedaży reklam przez Apple pojawiły się już kilka tygodni temu. Firma technologiczna potwierdziła te informacje w zaproszeniu na wydarzenie online Apple Search Ads skierowanym do deweloperów aplikacji.

Dzięki nowym możliwościom, które pojawią się w Apple Search Ads, możesz promować swoje aplikacje w App Store, aby przyciągnąć jeszcze więcej klientów w sezonie świątecznym. Dołącz do naszego seminarium internetowego, aby uzyskać informacje, które pomogą Ci zaplanować strategię promocji aplikacji na koniec roku – czytamy w komunikacie.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Choć Apple nie podaje, gdzie dokładnie znajdą się nowe „miejsca docelowe” reklam, według nieoficjalnych informacji sprzed kilku miesięcy, firma zamierza umieścić je na głównej karcie AppStore – „Dzisiaj” oraz w zakładce „Możesz też polubić”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Podobnie jak inne nasze oferty reklamowe, nowe miejsca docelowe reklam opierają się na tej samej podstawie – będą zawierać tylko treści ze stron produktów zatwierdzonych przez aplikacje w App Store i będą zgodne z tymi samymi rygorystycznymi standardami prywatności – zapewnił w rozmowie z CNBC przedstawiciel Apple.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Informacje o zwiększeniu sprzedaży reklam w AppStore pojawiły się niedługo po tym, jak gigant technologiczny opublikował ogłoszenie rekrutacyjne, które sugeruje, że firma zamierza rozszerzyć swoją ofertę reklamową i budować własną mobilną platformę DSP. Co więcej, poszukując dodatkowych zysków, Apple niedawno rozpoczął testy publikowania reklam w aplikacjach Podcasty, Książki i Mapy