Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

3 miasta i prawie 10 tys. gości – za nami druga edycja Clouds Fest

W ostatni weekend sierpnia zakończył się tegoroczny Clouds Fest. W lineupie wydarzenia znaleźli się PRO8L3M, Daria Zawiałow, Natalia Przybysz. Festiwal odwiedził Gdańsk, Wrocław i Chorzów. W ostatnim mieście występy gwiazd poprzedziła seria koncertów lokalnych zespołów muzycznych.
O autorze
1 min czytania 2022-09-20

W tym roku Clouds Fest gościł w trzech miastach od czerwca do sierpnia. Pierwszym przystankiem był Gdańsk – teren Stoczni Cesarskiej, kolejnym Wrocław – Pergola przy Hali Stulecia we Wrocławiu, trzecia odsłona miała miejsce przy Szybie Prezydent – Sztygarka w Chorzowie. Wszystkie miejsca wyróżniał wyjątkowy punkt wysokościowy.

Clouds Fest to nowy festiwal muzyczny, który wystartował w 2021 roku. Prace nad edycją 2022 trwały przez cały rok, by powtórzyć sukces ubiegłorocznych imprez, które z powodu trwającej pandemii, organizatorzy zaaranżowali w latającym balonie, co idealnie wpisało się w koncepcję festiwalu w chmurach. Tego lata Clouds Fest kolejny raz pozytywnie zaskoczył uczestników. Artyści wystąpili między innymi z 42-metrowej wieży wyciągowej Szybu Prezydent na terenie chorzowskiej Sztygarki.

Najlepszy polski rock zestawiony z popem i rapem to mix, który dobrze sprawdził się na wakacyjnej scenie festiwalowej. Tegoroczny Clouds Fest cieszył się ogromnym zainteresowaniem, a z koncertu na koncert przybywało gości, co stanowi dla nas inspirację do kreatywnego myślenia o kolejnych projektach. Kompleksowa realizacja tak spektakularnych przedsięwzięć, jest dla naszej agencji nie tylko wyzwaniem, ale także ogromną satysfakcją – komentuje Emilia Błaszczak, business director w 180heartbeats + JUNG v MATT, agencji odpowiedzialnej za koncepcję kreatywną, realizację i promocję wydarzenia.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Atrakcje festiwalowe

Oprócz muzycznych uniesień podczas koncertów nie zabrakło licznych atrakcji – przestrzeni gastronomicznej, wyjątkowych fotobudek, strefy chilloutu, czy punktów gier i zabaw. Sporym zainteresowaniem cieszyły się aktywacje „Złap chmurę”, polegająca na szukaniu i skanowaniu naklejek z kodami QR, dzięki którym uczestnicy mogli zdobywać pakiety festiwalowe, których rozdano kilkaset.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizatorem Clouds Fest 2022 była firma Revolume. Za strategię, koncepcję kreatywną, obsługę social media i współpracę z influencerami oraz produkcję eventu odpowiadała agencja 180heartbeats + JUNG v MATT.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się