Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol

SM Mlekpol, podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, odebrała dwa złote medale w konkursie Smakuje Dzieciom. W tym roku uznanie młodych ekspertów zyskały Maślanka Mrągowska truskawkowa oraz Mleko Łaciate UHT czekoladowe.
O autorze
1 min czytania 2022-09-22

W kooperacji ze Szkołą Podstawową nr 4 w Żorach zorganizowano, już po raz czwarty, konkurs na najsmaczniejsze produkty przeznaczone dla najmłodszych. Oceny dokonali najlepsi eksperci w tej dziedzinie, czyli same dzieci. Produkty serwowane były w jednorazowych opakowaniach, bez oznaczenia marki. W jury znalazło się ponad 200 uczniów z jedenastu klas nauczania początkowego.

W tegorocznym konkursie Smakuje Dzieciom Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol zdobyła aż dwa złote medale:

  • za Maślankę Mrągowską truskawkową, która okazała się najlepszym Mlecznym orzeźwieniem;
  • za mleczko Łaciate UHT czekoladowe, które zostało wybrane jako idealny produkt Do szkolnego plecaka.
Jesteśmy bardzo wdzięczni za ponowne docenienie naszych produktów przez najmłodszych konsumentów. Nagrody zdobyte w konkursie Smakuje Dzieciom utwierdzają nas w przekonaniu, że wciąż spełniamy oczekiwania, nawet tych najbardziej wymagających smakoszy. Jest to możliwe dzięki starannie dobranym recepturom i składnikom najwyższej jakości. Naszym priorytetem niezmiennie jest zdrowie najmłodszych, dlatego robimy wszystko, by nasze mleczne propozycje stanowiły idealną porcję pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii, niezbędnej do prawidłowego rozwoju, która przy okazji pysznie smakuje – mówi Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj