Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Citroen prezentuje nowe, uproszczone logo

Citroen prezentuje nowe, uproszczone logo
Citroen wraca do korzeni i prezentuje nowe logo, które jest reinterpretacją oryginału z 1919 roku. To już dziewiąta zmiana logo w ponad 100-letniej historii marki motoryzacyjnej, a trzecia w ciągu ostatnich 13 lat.
O autorze
1 min czytania 2022-09-28

Tym razem Citroen wraca do klasyki z początków XX wieku i stawia na minimalizm. Nowe logo zawierające dwa proste szewrony w owalu do złudzenia przypomina pierwszy znak graficzny firmy, który zaprojektował sam założyciel marki w 1919 roku. Właśnie wtedy Andre Citroen zainspirował się sukcesem swojej  pierwszej firmy produkującej przekładnie zębate w kształcie jodełek.

Tym samym marka ma nadzieję, że wizualnie wyróżniający się znaczek stanie się natychmiast rozpoznawalnym elementem charakterystycznym dla wszystkich modeli Citroena.

Nowe logo to nie jedyna zmiana w identyfikacji wizualnej Citroena. Zostanie ona oparta na uproszczonej palecie kolorów z odcieniami beżu i szarości, które gdzie niegdzie będą wzbogacone dwoma nowymi kolorami . Bardziej energiczna i charakterystyczna Infra-Red zastąpi obecnie stosowaną czerwień. Z kolei uspokajający niebieski kolor Monte Carlo powróci do portfolio samochodów w niedalekiej przyszłości. Dopełnieniem zmian wizualnych jest pojawienie się nowego podpisu marki, który przekonuje, że „Nic nie porusza nas jak Citroën”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmienione logo i tożsamość Citroena w połączeniu z nowym hasłem podkreślają nadchodzącą rewolucję w podejściu marki do przyszłych rozwiązań w zakresie mobilności oraz jej zaangażowania w obsługę klienta.        

Nasza nowa tożsamość jest eleganckim symbolem postępu, ponieważ przenosimy naszych klientów fizycznie – w odważnych, przyszłościowych pojazdach, które rzucają wyzwanie tradycyjnym regułom branżowym, a także emocjonalnie – zapewniając, że całe ich doświadczenie – w szczególności przejście na napęd elektryczny – jest bardziej przystępne, wygodne i przyjemne, niezależnie od ich potrzeb – mówi Vincent Cobée, dyrektor generalny Citroëna,

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowe logo zadebiutuje na „koncepcyjnym samochodzie rodzinnym” Citroena pod koniec września, a następnie stopniowo będzie zdobić kolejne pojazdy od połowy 2023 r.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Niedawno również Skoda zmieniła swoje logo. Zmodyfikowana zostanie także częstotliwość wykorzystania znaku słownego marki – będzie prezentowany częściej niż logo firmy w komunikacji marketingowej. 

fot. carscoops.com