„Jestem sobą” – wspólny projekt charytatywny TVN i Tatuum

W tym roku TVN i marka Tatuum, obchodzące 25. urodziny, przygotowały wyjątkową akcję, która wesprze zbiórkę funduszy Fundacji TVN na rzecz realizacji niezwykle ważnego projektu – budowy Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży. Sprzedaż specjalnie zaprojektowanych koszulek ruszyła 3.10.
O autorze
2 min czytania 2022-10-04

W ubiegłym roku Fundacja TVN obchodziła dwudziestolecie działalności. Z tej okazji powstała inicjatywa, by wraz z Centrum Zdrowia Dziecka zbudować nowoczesne Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży. To pierwsze takie miejsce w Polsce, w którym co roku pomoc znajdą tysiące młodych osób.

By w wyjątkowy sposób uczcić swoje podwójne 25-lecie TVN Warner Bros. Discovery wspólnie z marką Tatuum rozpoczyna akcję, która pomoże zebrać fundusze na budowę. Już od 3 października w salonach stacjonarnych oraz tatuum.com, można kupić specjalnie zaprojektowane koszulki z limitowanej serii „Jestem sobą”. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz budowy Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży. Wspólna akcja charytatywna pozwoli w wartościowy sposób uczcić jubileusz obu marek i w znaczący sposób przyczynić się do realizacji projektu mającego ogromne znaczenie dla zdrowia psychicznego przyszłych pokoleń.

Fundacja TVN realizuje niezwykle ważną i potrzebną inwestycję. Budujemy pierwsze w Polsce nowoczesne, spełniające światowe standardy Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży na terenie Centrum Zdrowia Dziecka. Stan psychiatrii dziecięcej jest alarmujący. Chcemy to zmienić. Bardzo dziękuję firmie Tatuum za dołożenie cegiełki do naszej budowy. Limitowana edycja koszulek Tatuum na 25-lecie TVN wspiera ten ważny cel – mówi Katarzyna Kolenda Zaleska, prezes Fundacji TVN.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
W Tatuum mamy bardzo świadome i zaangażowane Klientki oraz Klientów, z którymi wspólnie, od lat wspieramy różne Fundacje. W 2020 roku zbieraliśmy fundusze na utrzymanie Antydepresyjnego Telefonu Zaufania i wykwalifikowanej kadry, która niosła pomoc potrzebującym, w tak trudnym dla nas wszystkich okresie pandemii. Zagadnienie zdrowia psychicznego jest dla nas wyjątkowo ważne. Tym bardziej cieszy fakt, że tym razem, wspólnie z TVN Warner Bros. Discovery, możemy na jeszcze większą skalę szerzyć świadomość tego tematu. Nie ma chyba lepszego sposobu by uczcić wyjątkową dla nas 25-tą rocznicę, niż wykorzystanie budowanej przez lata skali biznesu do wsparcia szlachetnego celu – dodaje Zuzanna Wesołowska-Kubiak, dyrektor marketingu Tatuum.

W Polsce żyje około 7,5 mln dzieci i młodzieży – zdaniem ekspertów blisko 9% z nich wykazuje zaburzenia w stopniu wymagającym profesjonalnej pomocy psychiatrycznej i psychologicznej. W prawie 40-milionowym kraju pomoc świadczy zaledwie około 450 psychiatrów dziecięcych. W odpowiedzi na ten problem, w 2020 roku Fundacja TVN postanowiła zainicjować budowę Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży we współpracy z Instytutem „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcję zainaugurował specjalny odcinek „Milionerów” 3 października o 20:55. Tego dnia stacja TVN obchodziła swoje 25. urodziny. W roli uczestników wystąpiły dwie pary: Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński oraz Michel Moran i Tomasz Jakubiak. Wygrana zostanie przekazana na rzecz budowy Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szczegóły można znaleźć pod adresem: tvn.pl/jestemsoba