SEC Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland

O autorze
1 min czytania 2022-10-04

Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie nabycie trzech marek produktów do pielęgnacji skóry i przeciw wypadaniu włosów od firmy Sanofi. Obecnie w jej portfolio znajdują się między innymi Iwostin, Emolium, Loxon, Lactacyd, Tymianek i Podbiał, Capivit, Coldrex, Niquitin, Capivit, Coldrex, Solpadeine. Dotychczas firma inwestowała wyłącznie we wzmacnianie marek produktowych, w bieżącym roku zdecydowała się wzmocnić swoją rozpoznawalność jako korporacyjny brand parasolowy. Do tego zadania wybrała w przetargu agencję SEC Newgate CEE, która jest odpowiedzialna za strategię budowania marki korporacyjnej Perrigo wśród trzech kluczowych grup interesariuszy – pracowników, najlepszych na rynku talentów/potencjalnych pracowników oraz partnerów biznesowych. Platformą komunikacji jest profil firmy na LinkedIn, który pełni funkcję hub informacyjnego.

W ramach kampanii „PERRypetie nasze codzienne” prezentowane są aktywności firmy i jej pracowników, dotyczące kampanii marek z portfolio Perrigo, innowacji produktowych czy aktywacji w kanałach sprzedaży. Kampanii social media towarzyszą działania z zakresu employer branding oraz employee advocacy. Współpraca obejmuje również szkolenia z obszaru social media dla pracowników oraz doradztwo w zakresie budowania marek osobistych.

Po stronie klienta za projekt odpowiada Anna Skrobotun, HR manager. Obsługą projektu dla Perrigo Poland zajmuje się zespół CREATIVE agencji SEC Newgate CEE, zarządzany przez Joannę Poniatowską, founding partner agencji. Team kreatywny, który na co dzień pracuje z klientem to:

  • Zbigniew Tworek, digital director
  • Aleksander Ploetzing, junior project manager
  • Agata Rychlik, creative director
  • Justyna Saciuk, content manager
  • Magdalena Major, art director
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj