Kampania ma na celu zwiększenie świadomości oferty Sklepów Komfort w remoncie i urządzaniu domu od A do Z i jest skierowana do osób planujących wyremontować swoje mieszkanie lub dom, w szczególności kuchnię. Jest to konsekwentnie realizowana strategia, która ma na celu pokazanie, że KOMFORT to kompletny proces zakupowy, doradczy i usługowy. Osadzenie fabuły reklamy w kuchni jest celowym działaniem.
W związku z tym w kampanii telewizyjnej wyemitowane zostaną 8-sekundowe billboardy sponsorskie, zaś w internecie zastosowane będą formy 15-sekundowe.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot można zobaczyć na kanale Strefy Komfortu na portalu YouTube: