Wystartowało PEPSI Content Creators skierowane do młodych twórców

O autorze
1 min czytania 2022-10-06

PEPSI wspólnie z portalem Noizz uruchamia pierwszy tego rodzaju konkurs kreatywny. Zadaniem uczestników będzie stworzenie content z hasłem marki PEPSI – Follow Your Taste w wybranej przez siebie formie. Zwycięzcy każdej z pięciu konkursowych kategorii otrzymają po 10 000 zł na rozwój swoich pasji, a najlepsze prace zostaną zaprezentowane na wystawie w metaverse.

– Marka PEPSI od lat jest jednym z twórców popkultury. W reklamach PEPSI pojawiały się największe gwiazdy muzyki czy footballu, a ewoluujące przez lata logo marki gości nie tylko na opakowaniach napoju. Dzięki swojej ikoniczności trafia także na t-shirty, bluzy czy czapki, które noszą różne pokolenia – mówi Kamil Andrzejewski, senior brand manager PEPSI. – Poprzez media społecznościowe teraz praktycznie każdy ma narzędzia, aby dotrzeć ze swoją twórczością do szerokiego grona i także stać się częścią popkultury. Jako marka chcemy doceniać kreatywność oraz inspirować młodych twórców. Ten cel przyświecał idei PEPSI Content Creators – dodaje.

Aby wziąć udział w konkursie należy stworzyć content z motywem Follow Your Taste w towarzystwie puszki PEPSI. Można umieścić ją wyjątkowym kontekście, zrobić z nią coś zaskakującego, zainspirować się jej wyglądem czy nawet przetworzyć dźwięki, które wydaje.

Hasło marki, Follow Your Taste, zachęca do podążania za własnym gustem, niezależne od tego, co próbują nam narzucić inni. – mówi Kamil Andrzejewski. – Dlatego w ramach konkursu jesteśmy otwarci na różnorodne jego interpretacje a także formy prac – dodaje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tych do wyboru jest aż 5 – zgłoszenia można dokonywać za pomocą zdjęcia, wideo, muzyki, grafiki, a nawet działaniami w social mediach. Każda z nich ma swojego patrona, który za pomocą portalu Noizz oraz mediów społecznościowych będzie zachęcał do wzięcia udziału w konkursie, a także zaprezentuje swoje techniki i źródła inspiracji. Są nimi ilustratorka i graficzka Martyna Wędzicka-Obuchowicz, fotograf Osiemdziewięc, producent muzyczny Tribbs, tancerka i influencerka Ania Stoliar, oraz twórca treści wideo – Victor Borskuk. Cała piątka zasiądzie także w jury, które wybierze zwycięskie prace.

Szczegółowe informacje nt. konkursu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.pepsicontentcreators.noizz.pl. Termin na nadsyłanie prac upływa 30 października 2022 r. Zwycięzców poznamy już na przełomie listopada i grudnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za zakup i koordynację projektu odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Identyfikację wizualną aktywacji przygotowało Artegence. Wystawę podsumowującą konkurs zorganizuje agencja Ewesa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się