IKEA?! Nie uwierzysz, jak pasuje! – ruszyła nowa kampania marki w stylu lat 80.

O autorze
1 min czytania 2022-10-06

O kampanii – tego się nie spodziewasz!

Przy tworzeniu kampanii inspirowano się cechami charakterystycznymi dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Wspaniałe, eleganckie wnętrza, oryginalni bohaterowie, przerzucający się błyskotliwymi dialogami, przeplatające się emocje, dramat i humor. Nie do wiary, ale scenografia rozgrywającej się akcji została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu IKEA.

Konwencja dramatyczna w końcówce spotu przechodzi w dzisiejszą – tą bliską i znajomą, napięcie rozładowuje żart, a ponadczasowe, stylowe wnętrze pozostaje z nami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gwiazdy filmowe to także dodatki wyposażenia wnętrz IKEA, które przekonywująco grają swoje role, by zapewnić widzów, że idealnie pasują do eleganckiego stylu i to w zaskakująco niskiej cenie!  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: jeden 30” i trzy po 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który współpracował z IKEA także przy tworzeniu kampanii „Na sen dobry”. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska w ścisłej współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – Garden of Words.

Ogólnopolska kampania wystartowała 04.10.22 r. i potrwa do 08.01.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy vod oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, a nawet Tik Tok) i współpraca z influencerami.

O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio.