Rebranding marki Paprocki Brzozowski

Po 20 latach od zaistnienia na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski odświeża logo. Jak deklarują projektanci, z tą zmianą wiąże się nowe spojrzenie i podejście do kreowania mody. Pierwsze efekty są widoczne w nowej kolekcji, której pierwsza część została zaprezentowana wraz z nowym znakiem.
O autorze
1 min czytania 2022-10-07

Wraz z nadchodzącym sezonem duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć swoje logo, co wiąże się z nowym spojrzeniem na kreowanie mody. Aktualny podpis projektantów jest znacznie bardziej przestrzenny i czytelny, ale przede wszystkim wzbogacony o sygnet, element wizualny, który ma symbolizować nie tylko doskonałą współpracę duetu, ale też ich sposób patrzenia na kobietę jako główną inspirację. Za projekt nowego logo marki odpowiada Michał Łojewski – jeden z najczęściej nagradzanych polskich grafików.

Z pewnością nasz logotyp wymagał rozświetlenia i unowocześnienia,ale główna motywacja jest związana z pewną zawodową dojrzałością – powtarzają zgodnie projektanci.

Mariusz Brzozowski rzuca nieco więcej światła:

Po latach poszukiwań i eksperymentów, mamy pewność jaką modę chcemy tworzyć. Przede wszystkim z kobietą w centrum naszej uwagi. Chcemy, aby nasze projekty hołdowały seksownej klasyce, a nasze klientki miały przekonanie, że to propozycje ponadczasowe.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Obaj jesteśmy dość konserwatywni i pewnie trochę introwertyczni. Kochamy sam proces projektowania, doboru tkanin i dbania o najdrobniejsze szczegóły. Znacznie bardziej niż czerwone dywany. To przede wszystkim chcemy oddać w naszych projektach – dodaje Marcin Paprocki.

Projektanci podkreślają także, że na życie patrzą poprzez momenty. Te szczególne chwile, które nadają sens i głęboko zapadają w pamięć. Są przekonani, że momenty są ważne nie tylko dla nich, ale również dla kobiet, które ubierają. Dlatego właśnie nowy etap w swojej działalności, a także kampanię na nadchodzący sezon określają jako „Moments Fashion”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Momenty to nie tylko wielkie bale i okazje, ale także te mniejsze chwile, które spędzamy w gronie najbliższych. Wierzymy, że te szczególne momenty należy celebrować i podkreślać – wskazuje Mariusz Brzozowski. – Według nas prawdziwa moda to nie sygnał aspiracji, ale przede wszystkim podkreślenia ugruntowanego gustu – mówi projektant Marcin Paprocki.
NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Do udziału w sesji zdjęciowej, łączącej komunikację rebrandingową oraz premierę nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2022/2023, Mariusz i Marcin zaprosili Paulinę Krupińską – swoją przyjaciółkę i wieloletnią muzę, która jest kwintesencją kobiecości według marki Paprocki Brzozowski.

Sesja odbyła się we wnętrzach warszawskiego Hotelu Bristol, będącego synonimem elegancji, stylu i klasy, co idealnie wpisało się w estetykę marki. Zjawiskową modelkę w swoim obiektywie uchwycił fotograf Radek Świątkowski, a o włosy i make-up zadbała Gosia Bryła. Najnowsza kampania to manifest kobiecości, esencja nowoczesnego podejścia do eleganckiego minimalizmu.