PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na dom mediowy. Będzie on świadczyć usługi na rzecz PKO Banku Polskiego, spółek Grupy Kapitałowej oraz bankowej fundacji w zakresie obsługi kampanii reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych.
Oferty w przetargu otwartym można składać do 21 października 2022 r., do godziny 13:00.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do zadań wybranego domu mediowego należeć będzie wsparcie w planowaniu i realizacji strategii mediowych dla poszczególnych produktów i usług banku, bankowej fundacji oraz spółek Grupy Kapitałowej, planowanie i zakup powierzchni reklamowych, a także rozliczenie zakupów.
Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo. W jego wyniku zostanie wybrany jeden dom mediowy, z którym bank podpisze umowę ramową na czas realizacji zadań będących przedmiotem zakupu.
Dodatkowe informacje na temat przetargu wraz z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl w zakładce OGŁOSZENIA, LICYTACJE, PRZETARGI.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing