Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PKO Bank Polski ogłasza przetarg otwarty na dom mediowy

PKO Bank Polski wybierze w drodze przetargu otwartego dom mediowy realizujący usługi w zakresie obsługi kampanii reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych banku, spółek Grupy Kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego.
O autorze
1 min czytania 2022-10-10

PKO Bank Polski ogłosił przetarg otwarty na dom mediowy. Będzie on świadczyć usługi na rzecz PKO Banku Polskiego, spółek Grupy Kapitałowej oraz bankowej fundacji w zakresie obsługi kampanii reklamowych, wizerunkowych i informacyjnych.

Oferty w przetargu otwartym można składać do 21 października 2022 r., do godziny 13:00.

Do zadań wybranego domu mediowego należeć będzie wsparcie w planowaniu i realizacji strategii mediowych dla poszczególnych produktów i usług banku, bankowej fundacji oraz spółek Grupy Kapitałowej, planowanie i zakup powierzchni reklamowych, a także rozliczenie zakupów.

Postępowanie przetargowe będzie prowadzone dwuetapowo. W jego wyniku zostanie wybrany jeden dom mediowy, z którym bank podpisze umowę ramową na czas realizacji zadań będących przedmiotem zakupu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowe informacje na temat przetargu wraz z dokumentami niezbędnymi do złożenia oferty można znaleźć na stronie www.pkobp.pl w zakładce OGŁOSZENIA, LICYTACJE, PRZETARGI.

Słuchaj podcastu NowyMarketing