Joanna Bosakirska ma ponad 11 lat doświadczenie w prowadzeniu i koordynacji projektów reklamowych dla wielu lokalnych i międzynarodowych marek, jak: Orange, Rexona, Vichy, La Roche-Posay, Citroen, Dulux, Belvita, Centrum Nauki Kopernik czy Podravka, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. W latach 2008 – 2011 pracowała w agencjach interaktywnych, najpierw w Golden Submarine, a następnie w OS3 multimedia, gdzie jako bussines development manager zajmowała się pozyskiwaniem i budową relacji z potencjalnymi klientami agencji. W 2011 roku dołączyła do zespołu Havas Worldwide Warsaw, gdzie jako senior account manager koordynowała pracę zespołu i odpowiadała za przygotowanie kampanii ATL, BTL, interactive i w social media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024