Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Bosakirska dołącza do zespołu agencji Isobar Poalnd

Jako group account manager w Isobar Poland będzie odpowiedzialna za obsługę klientów Mondelez, Zott, Kruszwica, Total i L’Oreal. Joanna pokieruje zespołem 5 osób i będzie raportować do Krzysztofa Szymczaka – client service directora.
O autorze
0 min czytania 2014-09-18

Joanna Bosakirska ma ponad 11 lat doświadczenie w prowadzeniu i koordynacji projektów reklamowych dla wielu lokalnych i międzynarodowych marek, jak: Orange, Rexona, Vichy, La Roche-Posay, Citroen, Dulux, Belvita, Centrum Nauki Kopernik czy Podravka, zarówno po stronie agencji, jak i klienta. W latach 2008 – 2011 pracowała w agencjach interaktywnych, najpierw w Golden Submarine, a następnie w OS3 multimedia, gdzie jako bussines development manager zajmowała się pozyskiwaniem i budową relacji z potencjalnymi klientami agencji. W 2011 roku dołączyła do zespołu Havas Worldwide Warsaw, gdzie jako senior account manager koordynowała pracę zespołu i odpowiadała za przygotowanie kampanii ATL, BTL, interactive i w social media.