Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Joanna Karwowska-Koza na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland

Doświadczona i utytułowana ekspertka w dziedzinie strategii marketingowych Joanna Karwowska-Koza rozpoczęła pracę na stanowisku strategy and growth director w agencji Publicis Worldwide Poland. W nowej roli będzie zarządzać połączonymi zespołami Strategii i Digital Growth.
O autorze
2 min czytania 2022-10-12

Do jej obowiązków będzie należało poszerzenie portfolio klientów i rozbudowanie oferty produktów strategicznych, łączących dane, technologie oraz kreatywność i przyczyniających się do wzrostu biznesu Klientów. W przeszłości Joanna pracowała już dla agencji Publicis i zdobywała dla niej nagrody Effie.

W Publicis Worldwide wierzymy, że efektywna komunikacja i rozwiązania biznesowe uwalniają potencjał marek do wzrostu, dlatego wzmacniamy i modernizujemy dział strategii. Joanna to wyjątkowa liderka, empatyczna i skuteczna, posiadająca doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem i w przeprowadzaniu go przez zmiany, jej powrót ogromnie nas cieszy. Przez ostatnie 6 lat pracowała w TVN Discovery, dzięki czemu posiada unikatowe spojrzenie na pracę agencji od strony klienta. Taka dwustronna perspektywa jest niezwykle cenna w dzisiejszych czasach, w codziennej pracy z klientami, w procesach nowo biznesowych, ale przede wszystkim w opracowywaniu nowych produktów i realizacji niestandardowych konceptów łączących kreatywność z nowymi technologiami. Joasia ma na swoim koncie wiele nowatorskich projektów, a skuteczność wypracowywanych przez nią i jej zespoły strategii, potwierdzają rozliczne nagrody Effie. Joasiu, serdecznie witamy na pokładzie! – powiedziała Dagmara Gadomska, general manager w Publicis Worldwide Poland.

Joanna Karwowska-Koza jest związana z branżą reklamową i marketingową od 18 lat, pracując zarówno po stronie agencji jak i klienta. Z wykształcenia jest psycholożką ze specjalizacją w Psychologii Ekonomicznej (Uniwersytet Warszawski). Skończyła także studia podyplomowe na kierunku Marketing i Zarządzanie w Akademii Leona Koźmińskiego. Aktualnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Trener Biznesu (SWPS).

Bardzo się cieszę, że dołączam do Publicis, agencji bardzo efektywnej zarówno pod względem biznesowym jak i kreatywnym. To będzie fantastyczne wyzwanie pracować z zespołem, który dopiero co zdobył Lwa w Cannes i nie zwalnia tempa, a wręcz ma apetyt na więcej. Ja, po sześciu latach pracy w TVN Discovery, wracam na stronę agencji z zupełnie nową, szerszą perspektywą względem współpracy między agencją a klientem, patrzenia na całość komunikacji dla marki, budowania silnych aktualnych brandów – powiedziała Joanna Karwowska – Koza, strategy and growth director w agencji Publicis Worldwide Poland.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji Grey Worldwide oraz domu badawczym Maison Research Consulting, dzięki czemu rozwinęła znajomość tworzenia strategii oraz zdobywała doświadczenia badawcze. Przez ponad 10 lat pracowała w czołowych sieciowych agencjach reklamowych, najpierw w Publicis Worldwide Poland (2007 – 2010) jako senior strategic planner, a potem w DDB Warszawa (2010 – 2016) jako strategy director. W Publicis Worldwide Polska była odpowiedzialna za obsługę strategiczną takich klientów jak: Kompania Piwowarska (Redd’s), Orange i Renault. W DDB Warszawa zajmowała się najważniejszymi projektami strategicznymi agencji. Była odpowiedzialna m.in. za strategię kampanii z udziałem Szymona Majewskiego repozycjonującej PKO Bank Polski. Jej efekty zostały nagrodzone Grand Prix Effie Awards, a bank odnotował bardzo wysokie wzrosty sprzedaży swoich produktów. Pracowała również dla PZU, przygotowując wiele kluczowych kampanii dla ubezpieczyciela i zdobywając brązową statuetkę Effie.

Po ponad 10 latach pracy w agencjach, przeszła na stronę klienta i związała się z TVN Discovery, obejmując nowo utworzone stanowisko marketing strategy directora. Przez prawie 6 lat pracy w TVN Discovery była odpowiedzialna za tworzenie planów strategicznych, zarówno dla kanałów stacji, jak i jej produktów (seriali, programów), odpowiadała za formułowanie strategii komunikacji, analizę badań konsumenckich, prowadziła przetargi na wybór agencji reklamowej, współpracowała ściśle z działem programowym. Była odpowiedzialna za launch nowego kanału w Polsce – HGTV, nowe pozycjonowanie marki Player.pl, rebranding kanałów TVN7 oraz TTV, jak również za promocję kluczowych seriali i programów, np. takich jak „Chyłka”, „Pod Powierzchnią”, „Diagnoza”, „Kuchenne Rewolucje”, „Down The Road” czy „Hotel Paradise”.  W TVN Discovery była także odpowiedzialna za zbudowanie nowego działu brand managerów, odpowiedzialnych za project managment poszczególnych brandów i tytułów. W 2021 została Jurorką konkursu Effie Awards w dwóch kategoriach: Media & Entertainment i Young Audience.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Joanna posiada bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu zespołu. Jest szczególnie ceniona za wysoko rozwinięte kompetencje miękkie, empatię i umiejętność słuchania. Prywatnie jest szczęśliwą mamą trójki dzieci, żoną i posiadaczką szalonego jacka russella terriera.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się