Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a

Na koszulkach FC Barcelony pojawi się logo Drake’a

Podczas niedzielnego El Clásico piłkarze FC Barcelony zagrają w nowych koszulkach, na których pojawi się logo marki Drake’a. W ten sposób Spotify – nowy sponsor klubu – chce uczcić osiągnięcia artystyczne popularnego rapera.

fot. fcbarcelona.com

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na początku 2022 roku FC Barcelona podpisała czteroletnią umowę ze Spotify, na mocy której platforma streamingowa stała się głównym sponsorem katalońskiego klubu. Zgodnie z zapowiedziami, nazwa słynnego stadionu Camp Nou została zmieniona na „Spotify Camp Nou”, a koszulki piłkarzy FC Barcelony zyskały nowe logo.

Jak podkreśla Spotify, współpraca z FC Barceloną to także dodatkowe możliwości na promowanie artystów obecnych w serwisie streamingowym. Aby podkreślić swoje zaangażowanie w łączenie świata muzyki i piłki nożnej, marka zaprezentuje na koszulkach FC Barcelony logo jednego z najpopularniejszych współczesnych artystów i zdobywcy 4 nagród Grammy – Drake’a.

Spotify postanowiło uczcić sukces rapera, którego utwory zostały odtworzone w serwisie rekordowe 50 miliardów razy. Właśnie z tej okazji symboliczna „50” pojawi się na koszulkach treningowych Barcy, a logo sponsora klubu zostanie zastąpione symbolem sowy, który reprezentuje markę Drake’a o nazwie OVO.

Nasza współpraca ze Spotify wykracza poza zwykłą relację handlową. To strategiczna relacja, dzięki której staramy się połączyć dwa światy, mogące wzbudzać emocje – a mianowicie muzykę i piłkę nożną – podsumował Juli Guiu, wiceprezes ds. marketingu FC Barcelona. 

Stroje z limitowanej edycji zadebiutują na boisku podczas meczu FC Barcelony z Realem Madryt, który odbędzie się w najbliższą niedzielę, 16 października. Po raz pierwszy w tej rozgrywce zobaczymy Roberta Lewandowskiego, który dołączył do klubu w lipcu.

Zarówno klub, jak i serwis streamingowy potwierdzają, że podczas kolejnych piłkarskich spotkań fani mogą spodziewać się podobnych akcji promujących popularnych artystów. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij