Wcześniej, od 2011 roku, związana z Be Communications, firmą doradczą PR, gdzie przez ostatnie 5 lat pełniła równocześnie funkcje senior PR consultanta oraz dyrektora operacyjnego. Pracowała głównie przy projektach związanych z branżą healthcare i szeroko pojętym obszarem programów lifestyle, łącząc działania tradycyjnego PR-u z komunikacją digitalową. Natural Pharmaceuticals był przez 11 lat jednym z jej klientów i nadal pozostaje w portfolio agencji.
Katarzyna Polkowska w nowej roli raportuje do Anny Kormańskiej, COO Natural Pharmaceuticals, odpowiedzialnej za operacyjne prowadzenie biznesu firmy w Polsce oraz regionie CEE.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024