Rozpoczęcie współpracy z Pawłem Miziołowskim to dla amerykańskiej firmy bardzo ważny element strategii wzmacniania portfolio produktów segmentu premium należących do tej firmy. Miziołowski to laureat Dyrektora Marketingu Roku 2021*, którego działania i realizowane kampanie wielokrotnie zdobywały bardzo wysokie oceny w branży.
Miziołowski będzie kierował pracą zespołu marketingu brand managerów oraz realizację strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce, mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska, pracował przez 6 lat w Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, budową komunikacji marki, analizami rynkowymi, social media marketing, działaniami PR oraz sponsoringu jako istotnymi elementami wsparcia oraz zarządzania sprzedażą. Wcześniej związany z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).
* Nagroda przyznawana najlepszym dyrektorom marketingu przez branżowy magazyn Mediarun
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024