Najnowsza kampania pod hasłem „Twoje Allegro“ koncentruje swoje działania wokół trzech filmów. Głównym planem każdego z nich jest ciasna winda jednej z warszawskich kamienic. To właśnie w niej słynna restauratorka Magda Gessler spotyka aktora Macieja Musiała z mamą oraz mnóstwem paczek z Allegro, a influencerka Ola Żebrowska ujawnia Maćkowi swoje sekretne pasje.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Produkcje wyreżyserował wyjątkowy duet Andiamo: Mateusz Erdmann i Michał Więckowski.
Kampania „Twoje Allegro“ podkreśla prostotę i szybkość zakupów, a także wskazuje Allegro jako miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie, bez względu na wiek, pasję, zawód, czy wielkość rodziny. Trwająca akcja to także angażujące aktywacje w kanałach social media bohaterów. Nie zabrakło też specjalnego landing page’a (twoje.allegro.pl), który pozwala przekonać się, co było w paczkach zamawianych przez gwiazdy i wybrać coś dla siebie, korzystając z rekomendacji.
W ramach kampanii celebryci zorganizowali również konkursy na swoich kanałach social media, w których można było wygrać 30-dniowy pakiet Allegro Smart!, czyli dostęp do usługi nielimitowanych darmowych dostaw i zwrotów, a także do specjalnych ofert (Smart! Okazje).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania, która potrwa do połowy grudnia, będzie wspierana przez 20 dodatkowych influencerów. Za kreację odpowiada agencja Albo Albo.