Gaming – przyszłość marketingu. Bezpłatny kurs od InStreamly

Trendy w Digital marketingu zmieniają się niemal codziennie. Zbieranie like’ów na Facebooku czy Instagramie już dawno nie wystarcza. Co zrobić, żeby marka przyciągała także młodszych odbiorców? Odpowiedzi daje Gaming Marketing Course (Kurs Gaming Marketingu) stworzony przez inStreamly.
O autorze
1 min czytania 2022-11-02

Wartość branży gier szacuje się na 300 mld dolarów. 3,2 mld ludzi gra w gry. Według raportu Newzoo jest to 81% przedstawicieli pokolenia Z, 77% millenialsów i 60% generacji X. Ten sektor rozrywki przerósł Hollywood i oferuje wiele możliwości komunikacyjnych dla marek.

Wejście do kultury gamerskiej pozwala na stworzenie relacji z graczami. Gdy jest ona silna, marka staje się integralną częścią codzienności młodych ludzi i to na całym świecie. Jak to zrobić?

Wielu marketerów uważa, że aktywności gaming marketingowe są zarezerwowane wyłącznie dla marek z branży. Nie jest to prawda. Wierzą również, że trzeba grać w gry, żeby je włączyć do swojej strategii. To też jest mit.

Darmowy Gaming Marketing Course dla wszystkich!

Wiedza na temat gaming marketingu jest rozproszona. Co chwila pojawi się jakiś artykuł w mediach lub wystąpienie na konferencji, ale jest ich relatywnie niewiele. Eksperci z inStreamly postanowili zebrać i usystematyzować najważniejsze zagadnienia i przekazać je w formie kursu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gaming Marketing Course składa się z 6 modułów:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Most important gaming stats for marketers
  • Why do people play games and watch others playing?
  • All you need to know about live streaming
  • Esports, marketing and esports marketing
  • Gaming marketing tactic tools
  • The future of live streaming

Udział w kursie jest bezpłatny. Uczestnicy po zdaniu testu końcowego otrzymują certyfikat. Szczególnie polecamy go Digital Marketerom, Social Media Managerom, Product Ownerom, Sales Managerom, and Brand Strategom.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kurs dostępny jest na: instreamly.com/gamingmarketingcourse