Klaudia Karkulowska jest związana z branżą marketingową od ponad siedmiu lat. Przed przyjściem do MADOGZ zdobywała doświadczenie zawodowe w agencjach McCann, VML i 24/7 Communications. W dotychczasowej karierze odpowiadała za obsługę i realizację kampanii dla klientów takich jak: Mastercard, Starbucks, KFC, Microsoft, McDonald ’s, Stanley Black&Decker czy Nokian.
Klaudia ma na swoim koncie nominację do konkursu Young Creatives w kategorii Digital za projekt „Redd’s. Inny niż inne.” realizowany dla marki Redd’s Bianco.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024