Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Klaudia Karkulowska nową head of social w MADOGZ

Klaudia Karkulowska na nowo objętym stanowisku opowiada za zarządzanie obszarem social media i realizację projektów dla klientów agencji, takich jak: GASPOL i OTOMOTO.
O autorze
0 min czytania 2022-11-10

Klaudia Karkulowska jest związana z branżą marketingową od ponad siedmiu lat. Przed przyjściem do MADOGZ zdobywała doświadczenie zawodowe w agencjach McCann, VML i 24/7 Communications. W dotychczasowej karierze odpowiadała za obsługę i realizację kampanii dla klientów takich jak: Mastercard, Starbucks, KFC, Microsoft, McDonald ’s, Stanley Black&Decker czy Nokian.

Klaudia ma na swoim koncie nominację do konkursu Young Creatives w kategorii Digital za projekt „Redd’s. Inny niż inne.” realizowany dla marki Redd’s Bianco.