Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jerzy Hołub dyrektorem marketingu Mastercard w Polsce, Czechach i na Słowacji

Jerzy Hołub, dyrektor marketingu Mastercard w Polsce, z początkiem stycznia 2023 r. przejmie odpowiedzialność za działania marketingowe na dwóch dodatkowych rynkach – w Czechach i na Słowacji. Będzie odpowiadał tam za strategię i realizację aktywności promujących markę oraz rozwiązania i produkty.
O autorze
1 min czytania 2022-11-21

Jerzy Hołub dołączył do Mastercard w 2019 roku. Jest odpowiedzialny za strategię i realizację działań marketingowych, zarządzanie projektami sponsoringowymi firmy w Polsce, takich jak m.in. Mastercard OFF CAMERA, a także za współpracę marketingową z partnerami biznesowymi firmy.

Jego zaangażowanie miało fundamentalne znaczenie dla rozwoju nagradzanej platformy muzycznej, Mastercard Music. Dzięki temu projektowi udało się z sukcesem wprowadzić markę w obszar audio brandingu w Polsce. Podczas pandemii COVID i po wybuchu wojny w Ukrainie pod skrzydłami Jerzego zrealizowane zostały dwa projekty z kategorii „data for good”: KiedyDoSklepu.pl i GdzieZamieszkać.com, które – bazując na danych i technologii – w sposób odpowiedzialny i efektywny odpowiedają na aktualne wyzwania społeczne. Jerzy ma również swój znaczący udział w rozwoju i budowie wizerunku platformy lojalnościowej Mastercard Bezcenne Chwile. W ciągu ostatnich dwóch lat, wraz z zespołem zdobył wiele lokalnych i międzynarodowych nagród branżowych, w tym Effie, Webby, Merit, One Show czy Golden Drum.

Jerzy ma 20-letnie doświadczenie marketingowe, które zawdzięcza pracy dla wiodących marek, takich jak Orange, T-Mobile, LUXMED i PZU. Do zespołu Mastercard dołączył bezpośrenio z Orange, gdzie odpowiadał za marketing komercyjny B2B oraz współpracę marketingową z Google, Samsung i Cisco.

Jerzy Hołub jest doktorem socjologii Polskiej Akademii Nauk oraz Czeskiej Akademii Nauk, a także absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego. Pasje Jerzego to klasyczna literatura rosyjska oraz boks.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj