Black Red White uruchamia własny marketplace

Black Red White, producent oraz dystrybutor mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz uruchamia swój własny marketplace i otwiera się na współpracę z innymi sprzedawcami w kategorii Dom i ogród.
O autorze
1 min czytania 2022-11-22

Black Red White stawia na współpracę zarówno z dużymi markami i dystrybutorami, jak i mniejszymi sklepami, które są na etapie rozwijania swojej oferty lub działają w ramach wąskiej kategorii produktowej. Sieć otwiera się na zewnętrznych partnerów, by jeszcze mocniej rozwinąć portfolio swoich produktów i wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klientów, którzy cenią sobie możliwość robienia zakupów w jednym miejscu.

Wdrażając marketplace zapewnimy naszym Klientom najszerszą na rynku ofertę mebli i wyposażenia wnętrz, stając się największym multibrandowym sklepem online w tej kategorii. Otwierając się na współpracę z zewnętrznymi parterami szybko uzupełnimy luki asortymentowe o nowe dla nas jako producenta kategorie produktowe – mówi Mariusz Nowak, Dyrektor ds. E-commerce i Strategii Omnichannel

Zaufany partner w biznesie

Witryna brw.pl to jeden z największych polskich sklepów internetowych w kategorii Dom i Ogród, który dynamicznie się rozwija i każdego miesiąca notuje średnio 3 mln odwiedzin. W ciągu ostatnich kilku lat ruch na stronie zwiększył się o ponad 70%, a wskaźnik konwersji wzrósł ponad trzykrotnie.

Przejrzysty model współpracy

Black Red White stawia na jasne i przejrzyste zasady współpracy. Swoim partnerom oferuje nie tylko możliwość sprzedaży produktów za pośrednictwem strony brw.pl, ale też indywidualne podejście oraz opiekę na każdym etapie integracji. Dzięki usłudze marketplace partnerzy będą mogli korzystać z doświadczenia oraz zasięgu jednego z największych sklepów e-commerce w Polsce, zyskać nowych Klientów i wypromować własne produkty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nad wdrożeniem projektu Black Red White pracuje wspólnie z firmą Mirakl. Oficjalne otwarcie planowane jest na lato 2023 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing