Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Good One PR powiększyła swoje portfolio o 6 kolejnych marek

Wśród nowych klientów znalazły się firmy Energy Solution, RAJA Polska, FroGum oraz Ghelamco Hotel (właściciel Crowne Plaza Warsaw, Nova Wola i The Roof). Agencja prowadzi dla nich działania zarówno z zakresu PR produktowego, jak i korporacyjnego.
O autorze
1 min czytania 2022-11-24

W lipcu br. agencja rozpoczęła współpracę z Energy Solution, czyli przedsiębiorstwem zajmującym się profesjonalnym doradztwem dla odbiorców energii elektrycznej i gazu ziemnego w obszarze merytorycznym, finansowym oraz prawnym. Celem prowadzonych działań jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozycjonowanie eksperckie jej przedstawicieli oraz promocja kluczowych usług. Good One PR odpowiada za inicjowanie dyskusji w mediach, prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, pozycjonowanie firmy w środowisku branżowym. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

We wrześniu br. do grona klientów agencji dołączyła firma RAJA Polska, wiodący europejski wielokanałowy dystrybutor materiałów opakowaniowych i wyposażenia dla firm. Współpraca ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy i zwiększanie jej rozpoznawalności na polskim rynku. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego, monitoring mediów, komunikację nowości produktowych. Umowa została podpisana na 18 miesięcy. Agencja wygrała przetarg na obsługę PR dla tej marki.

Wśród nowych klientów Good One PR jest również FroGum, czyli polska, rodzinna firma z blisko 40-letnim doświadczeniem na rynku motoryzacyjnym, specjalizująca się w produkcji dywaników samochodowych i wkładek do bagażników. Od początku września br. agencja realizuje działania z zakresu PR produktowego i korporacyjnego, w tym prowadzenie biura prasowego, relacje z mediami, liderami opinii oraz testy produktów. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a klienta pozyskano w ramach działań new business.

W październiku portfolio agencji powiększyło się o czterogwiazdkowy hotel znajdujący się w centrum Warszawy przy Rondzie Daszyńskiego, Crowne Plaza Warsaw – The HUB oraz zlokalizowane pod tym samym adresem marki: Nova Wola – restauracja z polską kuchnią i The Roof, skybar na 21 piętrze. Wszystkie te marki należą do spółki Ghelamco Hotel. Agencja prowadzi działania komunikacyjne mające na celu promocję tych miejsc oraz ich oferty. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klienta pozyskano w ramach działań new business.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Całość działań dla RAJA Polska i Energy Solution realizuje zespół komunikacji B2B, którym zarządza Michał Zębik, senior account manager. Z kolei za projekty FroGum, Crowne Plaza Warsaw – The HUB, Nova Wola i The Roof odpowiada zespół komunikacji konsumenckiej na czele z Iloną Rutkowską, account manager.

W gronie obecnych klientów agencji Good One PR znajdują się również takie marki jak m.in. BIG InfoMonitor, Kearney, OneDayMore, Wurth Polska, Coccodrillo, Speedmail, Hempking czy Kontigo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się