Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wear. Care. Give a second chance. W 233 sklepach 4F pojawiły się pudełka do zbiórki ubrań

Obieg cyrkularny odzieży to jedno z głównych założeń strategii 4F Change, którą spółka OTCF wdraża od stycznia tego roku. Od teraz klienci będą mogli oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Program prowadzony jest we współpracy z marką Ubrania do Oddania. Oddając ubrania klienc
O autorze
1 min czytania 2022-11-30

4F Change to strategia, w ramach której powstał program Wear_Fair. Pierwszym etapem programu było uruchomienie stref Wear_Fair z ubraniami z drugiego obiegu w dziesięciu sklepach 4F. Niecały rok później klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 12 strefach Wear_Fair oraz w 221 sklepach 4F, w których dostępne są specjalnie zaprojektowane pudełka do zbiórki. Łącznie, klienci mogą oddać swoje używane ubrania w 233 salonach 4F w całej Polsce. Każdy kilogram przekazanej odzieży to 1 zł zasilające konto Fundacji 4F Pomaga. Dodatkowo za każde 10 kg klienci dostaną 10% zniżki na ubrania marki 4F.

Gdy w styczniu tego roku wspólnie z Ubrania do Oddania zaczęliśmy sprzątać po sobie i po całej branży odzieżowej w Polsce, zbieranie niepotrzebnych ubrań rozpoczęliśmy od dużych miast. Dziś do tych 12 sklepów ze strefami Wear_Fair dochodzi 221 kolejnych miejsc, gdzie nasi klienci mogą oddać ubrania marki 4F i wszystkich innych marek. Ten jeden prosty krok daje naszym klientom możliwość posprzątania w swoich szafach i zadbania o środowisko – mówi Przemysław Feliga, ESG project manager OTCF S.A. 

Program Wear_Fair

Marka 4F rozpoczęła zmianę od siebie, biorąc odpowiedzialność za pełen cykl życia ubrań – od projektu, przez produkcję i dostawę, aż po zbiórkę niepotrzebnych ubrań od klientów i dawanie im drugiego życia. Wear_Fair obejmuje dwa rodzaje produktów.  Pierwszy to  nowe ubrania, które zawierają materiały pozyskane w sposób odpowiedziany, co zostało potwierdzone certyfikatami niezależnych instytucji certyfikujących lub licencjami. Ich szczegółowy skład jest podany na zawieszkach i na kartach produktów w sklepie internetowym. Druga grupa to ubrania wprowadzone do drugiego obiegu po tym, jak zostały odnowione (RENEWED), naprawione (REPAIRED), odzyskane (REVIVED) lub powstały z innych produktów: używanych i/lub niewykorzystanych (UPCYCLED). Ubrania z drugiego obiegu można kupić w 9 sklepach w 6 miastach – w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie i Wrocławiu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pełna lista punktów zbiórki ubrań i stref Wear_Fair dostępna jest w liście punktów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing